فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از دستگیری یك متجاوز به عنف در شیراز و كشف 4 فقره اخاذی از وی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "یوسف ملك زاده" گفت: در مرداد ماه امسال ماموران انتظامی شهرستان شیراز از طریق مركز فوریتهای پلیس 110 از وقوع یك فقره سرقت به عنف در یكی از محله های جنوبی شیراز مطلع شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور در محل مشخص شد یك دستگاه موتورسیكلت به یك نفر راكب و یك نفر ترك نشین با سلاح سرد از نوع "كارد" جلو یكی از شهروندان را گرفته و پس از ضرب و جرح وی مبلغ ۶۲ هزار تومان وجه نقد به همراه كارت ملی ویك دستگاه تلفن همراه ‌از وی اخاذی و سریعاً از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز اظهار كرد: در ادامه شناسایی و دستگیری این دو سارق به عنف در دستور كار ماموران قرار گرفت و با اقدامات اطلاعاتی یكی از سارقان به نام "ح - الف" ۱۹ ساله كه از افراد تحت تعقیب، سابقه دار، اخاذ و شرور بود شناسایی و ماموران برای دستگری وی وارد عمل شدند.

سرهنگ "ملك زاده" بیان كرد: پس از شناسایی مسیرهای تردد متهم، ماموران کلانتری 24 ابوذر وی را در یكی از خیابان های جنوبی شیراز دستگیر و برای ادامه تحقیقات به کلانتری منتقل كردند.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده از این شرور اخاذ، تعداد ۴ فقره سرقت به عنف و چندین مورد درگیری كشف و در این رابطه چهار نفر از شهروندان كه مورد تعرض این فرد مجرم قرار گرفته بودند شناسایی و همگی متهم را شناسایی كردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: در این خصوص پرونده مقدماتی تشكیل و تحقیقات از متهم جهت كشف سرقت های احتمالی دیگر، شناسایی و دستگیری دیگر همدستان وی ادامه دارد.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: بازداشت ، سارق ، عنف ، در ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.