بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور صادر کرد.

مبادا با کلید تدبیر خود قفل بازارهای گرسنه خارجی را بر صنعت نیمه جان ایران باز کنید

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشکاه خبرنگاران جوان، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی در نامه‌ای خطاب به حجت الاسلام روحانی رئیس جمهور کشورمان اعلام کردند: مبادا با کلید تدبیر خود قفل بازارهای گرسنه خارجی را بر صنعت نیمه جان ایران باز کنید که سند مرگ صنعت داخلی را نیز با این عمل امضا خواهید کرد.

در ابتدای این نامه آمده است: با نگاهی به مناظرات تلویزیونی، تبلیغات، شعارها و سخنرانی‌های انتخاباتی جنابعالی در طی دوسال گذشته فقدان یک برنامه مدون در اداره کشور توسط جنابعالی و دولت مشهود است و متاسفانه اثرات سوء این بی‌برنامگی بر همگان واضح است.

در ادامه این نامه با اشاره به شعارهای دولت در حوزه اقتصاد، آمده است: ای کاش این شعارها فراتر از یک شعار انتخاباتی برای تصاحب آرای مردم بود، وعده‌هایی که حتی مفاد آن به درستی تعیین نمی‌شود تا مبادا قشر فرهیخته معیاری در دست داشته باشند تا بتواند کمکی در اجرای آن یا میزان عملی شدن آنرا بررسی کند و خدای ناکرده به نقد بکشد، وعده‌هایی که بدون هیچ بررسی ناگاه امروز گفته می‌شوند و پس از آن به دست فراموشی سپرده می‌شوند.

این تشکل دانشجویی در نامه خود خطاب به روحانی اعلام کرد: دیگر خود بهتر می‌دانید که این دیوار از خشت اول آنچنان کج رفته است که از طرفدارهای کوچه بازاری معتدل گرفته تا مواجب بگیران قلم به دست زنجیره‌ای و از سیاسیون حامی دولت تا وزرای کابینه که از این ضعف و رخوت به سطوح آمده و فغان از عدم هوشیاری دولت سر داده‌اند.

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ضمن انتقاد از مواضع روحانی که همه تقصیرات را بر دوش تحریم‌ها انداخته است، اعلام کرد: شما همه مشکلات اعم از گرد و غبار جنوب کشور تا آب خوردن مردم را به تحریم‌ها گره زدید. شما بجای دست به دست شدن با جوانان این کشور برای حل مشکلات و توجه به سخنان حضرت مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه کلید حل مشکلات در داخل کشور است نه در کشور های غربی دست به دست کدخدا شدید و برایمان برجام بی فرجام را به ارمغان آوردید.

در ادامه نامه با بیان اینکه دشمن فقط با سقوط کامل و محو مکتب و متلاشى شدن اهداف اسلامی ما راضى خواهد شد، اعلام کرد: امکان ندارد دشمن حق ما را با زبان خوش بدهد! و چه خوش خیال و سهل اندیش‌اند کسانی که فکر می‌کنند حق و حقوق ما به واسطه توافق با شیطان و اذناب او بدست خواهد آمد و مشکلات کشور حل خواهد شد.

این تشکل دانشجویی در ادامه خطاب به روحانی تصریح کرد: ما از شما تقاضا داریم تا همانگونه که ریشه همه مشکلات کشور را تحریم‌های ظالمانه می‌دانستید حالا با قطع این ریشه تمامی مشکلات کشور را حل کرده یا حالا که در رقم زدن وقایع تصادفی مهارت دارید لطفا لااقل به صورت تصادفی یکی از مشکلات این کشور را حل کنید.

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران در پایان نامه خود تأکید کرد: مبادا با کلید تدبیر خود به جای قفل گشایش اقتصادی، قفل بازارهای گرسنه خارجی را بر صنعت نیمه جان ایران باز کنید که سند مرگ صنعت داخلی را نیز با این عمل امضا خواهید کرد. یادآوری می‌کنیم بجای التماس دستان بیگانه باید خود آستین همت بالا زده و کار کنید تا مشکلات کشور مرتفع شود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار