پسر مسلمانی که به دلیل سوء تفاهم در آمریکا از مدرسه اخراج شده بود، با خانواده اش به قطر می رود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العربیه، خانواده "احمد محمد،" پسر مسلمان آمریکایی که چندی پیش ساعت مچی اش با بمب دست ساز اشتباه گرفته شده بود، اعلام کرد با پسر خود به قطر سفر می کنند. خانواده وی این اظهارات را روز گذشته پس از پایان مراسم "شب نجوم" کاخ سفید اعلام کرد. 

احمد محمد دانش آموز مسلمان 14 ساله به دلیل یک سوء تفاهم از مدرسه اخراج شده بود. به همین دلیل از جانب فدراسیون قطر برای تحصیل در "برنامه نوآوران جوان" این کشور دعوت شد. خانواده وی در این خصوص گفت: " به قطر نقل مکان می کنیم تا احمد بتواند تحصیلات خود را به پایان برساند."

احمد محمد یکی از 300 میهمانی بود که دو روز پیش برای حضور در مراسم "شب نجوم" به کاخ سفید دعوت شده بود. وی همانند سایر میهمانان، با "باراک اوباما،" رئیس جمهور آمریکا احوالپرسی کرد. چند روز پیش نیز تصویری از ملاقات "عمر حسن احمد البشیر،" رئیس جمهور سودان و احمد محمد منتشر شد که جنجال زیادی به پا کرد. البشیر از جانب دادگاه جنایی بین المللی به اتهاماتی از جمله جنایات جنگی و نسل کشی محکوم است.

این دانش‌آموز مسلمان آمریکایی، ساعتی را که خودش ساخته بود به مدرسه برد. یکی از معلمان وی گمان کرد پسر مسلمان بمبی دست‌ساز با خود به کلاس درس آورده است؛ بنابراین، مسئولان مدرسه و پلیس را در جریان قرار داد. دانش‌آموز مسلمان باوجود اثبات بی‌گناهی 3 روز از مدرسه اخراج شد.  

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار