احمد محمد و خواهر و برادرهایش مدرسه خود را در شهر «ایروینگ» تگزاس ترک کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العربیه، به نقل از العربیه، احمد محمد، دانش‌آموز 14 ساله مسلمان، که به دنبال یک سوء‌تفاهم 3 روز از مدرسه اخراج شده بود، خانه‌نشین شد. محمد الحسن، پدر احمد محمد، همه فرزندانش را از مدرسه شهر محل زندگی آن‌ها در تگزاس خارج کرد.

 او به خبرنگاران گفت هنوز درباره آینده آن‌ها تصمیم نگرفته است؛ اما اطمینان دارد فرزندانش در این مدرسه شاد نخواهند بود.

پدر این نوجوان مسلمان همچنین به خبرنگاران گفت احمد محمد پس از این اتفاق، اشتهایش را از دست داده و شب‌ها نمی‌تواند بخوابد. 

مدارس بسیاری خواستار ثبت‌نام احمد محمد شده‌اند؛ اما پدر او اعلام کرد ترجیح می‌دهد پسرش مدتی از این فضا دور باشد. این خانواده قرار است فردا عازم نیویورک شود تا با مقاماتی که برای شرکت در نشست سالانه سازمان ملل وارد این شهر می‌شوند، دیدار کند. پدر احمد محمد همچنین اعلام کرد اگر مقدمات سفر آن‌ها به مکه مکرمه فراهم شود، قصد دارد پسرش را به زیارت خانه خدا ببرد. پس از این سفر نیز او قرار است با اوباما در کاخ سفید دیدار کند.

وقتی احمد محمد ساعتی را که خودش ساخته بود به مدرسه برد، یکی از معلمهایش گمان کرد پسر مسلمان بمبی دست‌ساز با خود به کلاس درس آورده است. 

دانش‌آموز مسلمان پس از آنکه از سوی 4 افسر پلیس مورد بازجویی قرار گرفت، 3 روز از مدرسه اخراج شد. بسیاری مسلمان بودن او را دلیل این برخورد نامناسب مسئولان مدرسه می‌دانند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار