رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در زمینه امنیت ملی برای حفظ اقتدار و اعتلای نظام در چارچوب فرامین رهبرمعظم انقلاب با هم توافق دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باگشاه خبرنگاران جوان از یاسوج غلامرضا تاجگردون افزود: نمایندگان خانه ملت به لحاظ پایبندی به مصالح ملی ونظام بر روی منافع مردم و امنیت ملی به هیچ قیمتی معامله نخواهند کرد.

وی اظهار کرد: کشورمان در هیچ مساله ای بعد ار برجام با آمریکا مذاکره ندارد و نمایندگان ملت هم این دیدگاه را دارند.

تاجگردون ادامه داد:نظارت و اجرای دقیق طرح برجام از وظایف اصلی دولت و مجلس است که به طور دقیق اجرا می شود.

نماینده مردم گچساران و باشت تاکید کرد: نظارت مجلس بر اجرای طرح برجام در چارچوب های مشخص شده موجب به خطر نیفتادن منافع و مصالح ملی کشور می شود.

تاجگردون ابراز داشت: ایران اسلامی با وجود داشتن قدرت انرژی هسته ای اما به دلیل اعتقاد های اسلامی هیچگاه از این قدرت برای امور غیرقانونی بهره نخواهد گرفت.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحریم های ظالمانه ، مقاومت و پایداری ملت ایران گفت: جمهوری اسلامی پس از به رسمیت شناخته شدن حقوق خود را هموارتری در پیش دارد و با وفاق ملی می توان بقیه مسایل را حل کرد.

وی به منش و سیره اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به ویژه در واقعه عاشورا افزود: مسلمانان و به ویژه شیعیان با داشتن الگوها و بزرگانی مانند سیدالشهدا (ع) و حضرت زینب کبری (س) که از آزمون بزرگ الهی در سخت ترین شرایط سربلند بیرون آمدند تصریح کرد، احترام به حقوق انسان ها، حق طلبی و ایثارگری مهمترین درس های واقعه عاشورای خونین سال 61 است که باید در تمام دوران ها سرمشق زندگی شیعیان باشد.

تاجگردون ببا اشاره به تلاش دولت برای عبور از مشکلات ،افزود: برای توسعه و تحقق اقتصاد مقاومتی باید نگرش جامع داشت.

وی با اظهارتاسف از مساله غمبار حجاج در منا ،تصریح کرد: 65هزار زایر خانه خدا هر ساله 70 میلیارد دلار در خاک عربستان هزینه می کنند و حتی امنیت جانی هم تدارند که این امر مستلزم مدیریت بیشتری است.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: امنیت ، ملی ، نمایندگان ، توافق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.