رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: باید 3 هزار میلیارد تومان سرمایه اولیه به صندوق نوآوری و شکوفایی اختصاص یابد و تامین شود.

بهزاد سلطانی رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی در گفتگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان  اظهار کرد: باید در سال آینده با برنامه ریزی و پیگیری های مناسب باقی مانده سرمایه اولیه صندوق نوآوری و شکوفایی که 3 هزار میلیارد تومان است تامین شود. 

وی در ادامه بیان کرد: تاکنون 700-800 میلیارد سرمایه اولیه صندوق نوآوری و شکوفایی دریافت شده و قرار است، باقی مانده توسط دولت تامین شود.
 
سلطانی تصریح کرد: در قانون باید نیم درصد بودجه عمومی دولت هر ساله به صندوق نوآوری و شکوفایی به عنوان حمایت ریخته شود ولی هنوز به این موضوع توجه کافی نشده و درحال پیگیری این مسئله هستیم. 

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی خاطر نشان کرد: اگر به دلایلی وضعیت اقتصادی کشور تحقق سرمایه اولیه کشور امکان پذیر نشود باید حداقل این سرمایه در سال اول برنامه ششم توسعه اتفاق بیفتد.

وی عنوان کرد: نمی‌توانیم سرمایه‌ اصلی صندوق را برای طرح‌هایی که ریسک دارند تلف کنیم. این بودجه جدای از بودجه صندوق بسیار مفیدتر است و با کمک این بودجه می‌توان برای طرح‌هایی که ریسک دارند استفاده کرد. 

وی در پایان تاکید کرد: امیدواریم این بودجه برای صندوق نوآوری و شکوفایی تامین شود زیرا این پول جدای از پولی است که از صندوق ملی توسعه تامین می‌شود. 


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار