رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ملارد گفت: علی رغم تصویب لایحه حمایتی شورای شهر ملارد در خصوص مشارکت شهرداری در تأمین بخشی از اعتبارات مورد نیاز برای برنامه‌های فرهنگی بنیاد شهید مصوبه مذکور اجرایی نشده است.

فرامرزپوربابا رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ملارد در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به لزوم مشارکت و همیاری دستگاه‌های فعال در این شهرستان با تحقق اهداف و برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی پیشبینی شده در بنیاد شهید اظهار کرد: مقام معظم رهبری در خصوص طرح سپاس از خانواده معظم ایثارگران تأکید داشته‌اند که کلیه دستگاه‌ها موظف‌اند در راستای تحقق این طرح حمایت‌های لازم را با محوریت بنیاد شهید لحاظ کنند.

وی افزود: مجموعه مذکور(بنیاد شهید ملارد) به تنهایی قادر نخواهد بود طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی طراحی شده را اجرایی کند و تحقق این امر خطیر مستلزم همگرایی همه‌جانبه شهرستانی است.

پوربابا گفت: پیرو رایزنی‌هایی که با مجموعه شورای شهر ملارد داشته‌ایم لایحه‌ای از سوی پارلمان شهری این منطقه مصوب شد مبنی بر اینکه شهرداری بخشی از اعتبارات مورد نیاز برنامه‌های فرهنگی مجموعه بنیاد شهید را تأمین کند.

وی افزود: با وجود تصویب این لایحه، مصوبه مورد اشاره تا کنون از سوی مدیریت شهری ملارد اجرایی نشده است.

پوربابا گفت: هزینه‌ها و مطالبات خانواده‌ معظم شهدا طبق بودجه‌ای که بنیاد شهید و امور ایثارگران در سطوح استانی و کشوری دارا است تأمین می‌شود اما تقویت و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل جوان امروزی نیازمند همیاری مضاعف ادارات ذیربط شهرستانی در این منطقه است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ملارد یاداور شد: برگزاری یادواره‌ها و مراسم اجتماعی فرهنگی مرتبط با ایثار و شهادت در این شهرستان با مشارکت دیگر دستگاه‌های اداری در منطقه مذکور اجرایی می‌شود و در صورت حمایت مدیریت شهری در برنامه‌های فرهنگی این مجموعه قادر خواهیم بود طرح‌های پیشبینی شده را در ابتدای سال با زمانبندی منسجم و اصولی در مناسبت‌های مقتضی اجرایی کنیم و گام‌های سازنده‌تری را برای تقویت و گسترش فرهنگ جهاد و شهادت برداریم.

انتهای پیام/

برچسب ها: ایثارگر ، شهید ، ملارد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار