رییس هیات والیبال استان تهران از ممنوعیت حضور بانوان تماشاگر در سالن‌های برگزاری مسابقات لیگ برتر والیبال خبر داد.

محمد نوری در گفتگو با  خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به این سوال که آیا بانوان اجازه تماشای مسابقات لیگ برتر والیبال را خواهند داشت یا خیر، گفت: روز گذشته با حراست وزارت ورزش تماش داشتیم و از سوی حراست فیزیکی این وزارت‌خانه اعلام شد که بحث ورود خانم ها حل نشده است و بانوان اجازه تماشای مسابقات لیگ برتر والیبال را نخواهند داشت.

وی با بیان این مطلب که برای رفع این موضوع مراجعی بالاتر از هیئت والیبال استان‌ها باید پیگیر باشند، عنوان کرد: هیئت والیبال به تنهایی توانایی پیگیری این موضوع را ندارد. وزارت ورزش و فدراسیون باید اقدامات لازم را صورت دهند و برای این مشکل قدم بردارند.

نوری  از طرحی که برای رفع برخی از معضلات ورود بانوان به وزارت ورزش ارائه کرده است، سخن به میان آورد و اظهار داشت: به اعتقاد من می‌شود از طریق سامانه هواداری به بخشی از بانوان علاقه‌مند به والیبال کارت عضویت داد تا با ارائه کارت وارد سالن‌ها شوند. این موضوع همه چیز را ساماندهی شده پیش خواهد برد و شرایطی فراهم می‌کند که نظم و امنیت برقرار شود. با این حال طرح ارائه شده هنوز در دست بررسی است و فعلا ورود بانوان به سالن‌های والیبال آزاد نشده است.

رییس هیئت والیبال استان تهران به مزیت‌های حضور بانوان در سالن‌های والیبال اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: نگاه به زمانی که بانوان اجاز حضور در سالن والیبال را داشتند نشان می‌دهد که وقتی خانم‌ها در سالن حاضر هستند جو سالن سالم تر است. هواداران فحش نمی‌دهند و به احترام حضور خانواده ها فضای بهتری در برگزاری مسابقات والیبال حاکم است. 

نوری ادامه داد: نباید فراموش کنیم که والیبال یک ورزش  خانوادگی است و  با رشته‌هایی نظیر فوتبال ، کشتی بوکس تفاوت دارد. کاش شرایطی پیش می‌ آمد که تاثیرات حضور بانوان از تمامی جوانب مورد بررسی  مسئولان قرار می‌گرفت.

وی در پایان افزود: یکی دیگر از موضوعات حضور بانوان والیبالیست است که در صورت تماشای مسابقات از نزدیک از لحاظ فنی رشد خواهند کرد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جواناینجاکلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار