هفته نخست ليگ برتر واليبال مردان در حالي با برگزاري ٦ ديدار پيگيري شد كه تيم شهرداري اروميه برنده حساس ترين ديدار اين هفته شد.

شهرداري اروميه فاتح جنگ ستارگان شدبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته نخست ليگ برتر واليبال مردان ايران يادواره ٢٠٠ شهيد واليبال، امروز در شهرهاي تهران، اروميه، تبريز، آمل، گنبد و يزد پيگيري شد. 

در هفته آغازين اين رقابت ها تيم هاي شهرداري اوميه، شهرداري تبريز، پيكان، ثامن الحجج سبزوار، كاله مازندران و آرمان ادركان مقابل حريفان خود به برتري رسيدند تا نخستين برندگان اين فصل مسابقات لقب بگيرند. 

در خانه واليبال تهران تيم پيكان تهران كه صبح فردا عازم مسابقات باشگاه هاي جهان است ، از ساعت ١٧ پذيراي تيم آلومينيوم هرمزگان بود كه در نهايت موفق شد با حساب ٣ بر صفر حريف خود را شكست دهد. شاگردان اكبري در ٣ ست پياپي با نتايج ٢٧ بر ٢٥، ٢٥ بر ٢٣ و ٢٥ بر ١٤ ميهمان خود را شكست دادند تا به اولين پيروزي خود دست پيدا كنند.

حساس ترين ديدار اين هفته از مسابقات ، در اروميه و بين دو تيم شهرداري اروميه و بانك سرمايه برگزار شد. 

ست نخست اين مسابقه كه فينال زودرس مسابقات لقب گرفتن بود، با برتري ٢٥ بر ٢٣ شاگردان سيدعباسي به پايان رسيد. اروميه اي ها كه از حمايت هواداران پرشور خود بهره مند بودند در ست دوم نيز با نتيجه ٢٩ بر ٢٧ پيروز شدند. ست سوم اما از آن بانك سرمايه بود. در ست چهارم اروميه ٢٥ بر ٣٢ به پيروزي رسيد تا با نتيجه ٣ بر يك به پيروزي رسيد.

كاله مازندران هم توانست در گام نخست نماينده زاهدان را ٣ بر صفر شكست دهد. شاگردان بهروز عطايي كه پس از يك فصل غيبت بار ديگر حضور در ليگ را تجربه مي كردند، با نتايج ٢٥ بر ١٥، ٢٥ بر ١٦ و ٢٥ بر ١٥ حريف خود را شكست دادند.

**نتايج هفته نخست ليگ برتر واليبال
پيكان ٣ - آلومينيوم هرمزگان صفر
شهرداري اروميه ٣ - بانك سرمايه يك
كاله مازندران ٣ - گوهر كوير زاهدان صفر 
آرمان اردكان ٣ - متين ورامين ٢
شهرداري تبريز ٢ - سايپا البرز ٣
ديدار دو تيم جواهري گنبد و ثامن الحجج خراسان با دو ساعت تاخير آغاز شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار