کارشناس اقتصادی گفت: هر قدر که اجرایی شدن این بسته حمایتی به طول انجامد شاهد رکود بیشتری درفضای اقتصادی کشور خواهیم بود و حالت انتظار برای این موضوع این شرایط را نا مناسب‌تر خواهد کرد.

اقتصاد کشور نیازمند سرعت عمل مسئولان استصدری کارشناس اقتصادی در  گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص عملی شدن طرح حمایتی دولت گفت: این بسته نیاز به یک پروسه زمانی برای اجرایی شدن دارد که پیش بینی می‌شود که در پنج ماه باقیمانده از سال بتوان این بسته را اجرایی و عملیاتی کرد.

وی در ادامه بیان کرد: نحوه اجرایی شدن بسته حماتی دولت بستگی به روش‌هایی دارد که دولت برای مجریان در نظر گرفته است

صدری در توضیح افزایش وام خودرو در بسته حمایتی دولت اظهار داشت: پرداخت وام 25 میلیون تومانی به خریداران خودرو می‌تواند شرایط  را برای خریدخودرو برای افراد متقاضی فراهم کند و این موضوع در بسته حمایتی دولت به احتمال 40 تا 50 درصد عملیاتی خواهد شد.

کارشناس اقتصادی با اشاره به اهمیت سیاست‌های در نظر گرفته دولت بیان داشت: سیاست‌هایی که دولت در خصوص اجرایی شدن بسته حمایتی در نظر می‌گیرد باید به طور دقیق و در زمان کوتاه‌تری اجرایی شوند در غیر این صورت رکود حاکم بر فضای اقتصادی کشور حتی با وجود این بسته تشدید خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: هر قدر که اجرایی شدن این بسته حمایتی به طول انجامد شاهد رکود بیشتری در فضای اقتصادی کشور خواهیم بود و حالت انتظار برای این موضوع این شرایط را نا مناسب‌تر خواهد کرد.

صدری با بیان فراهم شدن شرایط لازم بعد از برجام یادآور شد: پس از تصویب نهایی جزئیات برجام و آزادسازی پول‌های بلوکه شده کاهش نرخ سود بانکی، کاهش تورم و کاهش رکود شاهد رشد و فضای اقتصادی کشور خواهیم بود.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: اقتصادی ، وام ، خریداران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۲۹ مهر ۱۳۹۴
با سلام وارزوی توفیق برای ملت ایران .بسته ها قابل فهم برای ما نیست .
آخرین اخبار