سرمربی سابق پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس بخشی از مطالبات من و دستیارانم را پرداخت کرده و قرار است مابقی در آ‍بان ماه داده شود.

بخشی از مطالباتم پرداخت شد/پرسپولیس تا دربی فرصت نتیجه گیری دارد

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: نیمی از مبلغ قرار دادم را دریافت نکردم بلکه یک درصدی را  گرفتم، برخی از دستیارانم هم دستمزدشان کمتر بود و نیمی از مبلغ قرار دادشان را دریافت کردند.

درخشان درباره اینکه گفته پرسپولیسی‌ها تا دربی به برانکو فرصت دهند، بیان کرد: به طور حتم بازی دربی برای هواداران پرسپولیس مهم است. اگر پرسپولیس تا قبل از دربی نتواند نتیجه لازم را بگیرد آن وقت وضعیتش بحرانی و کارش برای ادامه رقابت ها سخت می‌شود.

بر این اساس مسئولان بعد از بازی دربی باید چاره‌ای برای کادر فنی تیمشان بیاندیشند.

 وی درباره شایعه اولتیماتوم به برانکو تصریح کرد: نتایج پرسپولیس تاکنون قابل قبول نبوده است.

این تیم در 8 بازی نتوانسته امتیازات کامل را به دست آورد. طبیعی است که موضوع تغییر و تحولات در کادر فنی مطرح شود. به هر حال پرسپولیس به جایی رسیده که شرایط ایده آلی ندارد. اگر این تیم در دو بازی آینده نتیجه نگیرد آن وقت از کورس قهرمانی عقب می‌افتد.

وی درباره جدال لفظی بین برانکو و دایی عنوان کرد:‌این دو مربی باید بدانند که جر و بحثشان با یکدیگر به نفع فوتبال و تیمشان نیست و زودتر این اختلافات را باید پایان دهند.

وی درباره اتفاقات پیش آمده برای نورمحمدی و سوشا مکانی بیان کرد: به هر حال این بازیکنان باید رفتارشان را اصلاح کنند. آنها باید بدانند که در چه تیمی بازی می‌کنند و مسائل را رعایت کنند چرا که با این کارها لطمه به خودشان می‌زنند.

وی درباره بازی پرسپولیس مقابل سیاه جامگان گفت: بازی سختی برای پرسپولیس است چرا که سیاه جامگان با انگیزه مضاعف به مصاف پرسپولیس می‌رود. به هر حال همه تیم ها مقابل پرسپولیس انگیزه مضاعف دارند بر این اساس کار برای سرخ پوشان سخت می‌شود. همچنین هر بازی برای پرسپولیس حکم فینال را دارد و بازیکنان این تیم باید تلاش کنند تا امتیازات ممکنه را بدست آورند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم تیم پرسپولیس بتواند نتایج قابل قبولی مقابل حریفانش بدست آورد و جایگاهش را بهبود ببخشد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جواناینجاکلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار