محمد پنجعلی معتقد است حضور چند بازیکن پخته و با تجربه در کنار جوانان بیشتر به پرسپولیس کمک می‌کند.

محمد پنجعلی در پاسخ به سوالی مبنی بر آن که آیا پرسپولیس به شرایط آرمانی خود رسیده است یا نه به خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: هنوز هم جا دارد پرسپولیس بهتر از این‌ها شود به نظرم پرسپولیس پتانسیل‌های زیادی دارد و به نظرم با بازی خوبی که در مقابل تراکتورسازی انجام داد توانست 3 امتیاز روحیه‌بخش و خوبی را به دست آورد.
وی در ادامه در خصوص پنالتی‌هایی که برای پرسپولیس گرفته شد گفت: حرف‌و‌حدیث‌های زیادی برای تیم درست‌می‌کنند و امیدواریم هیچ وقت این‌گونه نباشد که به نفع گرفته می‌شود ولی در تقابل تراکتور به نظرم واقعاً پنالتی بود.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص ضعف پرسپولیس در برخی پست‌ها گفت: به هر حال به چند بازیکن پخته و با تجربهدر کنار بازیکنان جوان احتیاج است و تیم می‌تواند بهتر باشد پنجعلی در انتها در خصوص بنستون گفت: در مجموع مهاجم خوبی است ولی نمی‌شود با چند بازی در موردش قضاوت کرد.

** درخشان: پرسپولیس تا شرایط ایده‌ال فاصله دارد

حمید درخشان سرمربی سابق سرخ‌پوشان در خصوص بازی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: به نظرم 3 امتیاز خوبی برای پرسپولیس بود ولی این تیم هنوز از شرایط ایده‌آل فاصله دارد.

وی در ادامه در خصوص داوری‌های بازی پرسپولیس گفت: پارسال داوری‌ها به ضرر پرسپولیس بوده و حالا چه اشکالی دارد به نفع پرسپولیس باشد. این همه سر پرسپولیس را بریدند ولی به نظرم صحنه دیروز کاملاً درست بود.

وی در انتها در خصوص ضعف پرسپولیس در برخی پست‌ها گفت: این تیم خیلی مشکلات دارد ولی احتیاج به زمان دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: پنجعلی ، پرسپولیس ، درخشان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار