مجمع عمومی موسسان برای دوازدهمین کانون زنان کارآفرین و بازرگان لرستان، با حضور مسعود عرفانی نماینده اتاق ایران و درسا سید عسگری عضو هیات رییسه کانون زنان بازرگان تهران برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ در این جلسه نماینده اتاق بازرگانی ایران به موضوع فعالیت کانون زنان کارآفرین و بازرگان استان ها اشاره کرد و گفت: ساماندهی و توانمندسازی بانوان در استان متبوع برای ورود به عرصه فعالیت های تجاری، تولیدی و خدماتی یکی از فعالیت های این کانون است.

عرفانی ادامه داد: همچنین از دیگر فعالیت های کانون زنان کارآفرین و بازرگان استان ها می توان به ایجاد بهبود فضای کسب و کار بانوان توسعه و ارتقای کارآفرینی در حوزه بانوان و پیگیری جهت رفع موانع موجود، حمایت و تشویق بانوان در امور اقتصادی و هم سو کردن فعالیت ایشان در راستای توسعه اقتصادی کشور، تشویق و فراهم ساختن زمینه های فعالیت بانوان در عرصه تولید و تجارت کشور اشاره کرد.

وی با بیان این که به آینده کانون زنان کارآفرین و بازرگان استان لرستان امیدوار است، اظهار داشت: انتظار می رود با فعالیت این کانون به تعداد زنان کارآفرین و بازرگان فعال این استان افزوده شود.

عضو هیات رییسه کانون زنان بازرگان تهران نیز در این جلسه گفت: امروز، دوازدهمین کانون زنان کارآفرین و بازرگان در لرستان شروع به فعالیت می کند.
سید عسگری به وظایف و اختیارات کانون زنان کارآفرین و بازرگان استانی اشاره و تصریح کرد: شناسایی، جذب و تشویق بانوان صاحب ایده و علاقمندان به تجارت و سرمایه گذاری در استان، تشکیل بانک اطلاعاتی و شناسایی زنان کارآفرین و فعال در عرصه اقتصاد و تجارت ، ارائه مشاوره های لازم به زنان استان در زمینه های اقتصاد و تجارت و تلاش و برنامه ریزی در جهت ارتقای فرهنگ کسب و کار از جمله این وظایف و اختیارات است.

در ادامه این نشست، با رای گیری حضار ورودیه مبلغ 500 هزار ریال و حق عضویت سالیانه برای کانون زنان بازرگان لرستان دو میلیون ریال در سال1394 تعیین و تصویب شد.

همچنین اعضای هیات مدیره کانون نیز برای مدت دو سال مشخص شدند که بر اساس اعلام نتایج شمارش آرا، سمیه مهراب نیا، آنوشکا حداد اشرفی و فاطمه چراغی به ترتیب به سمت رییس، نایب رییس اول و نایب رییس دوم هیات مدیره انتخاب شدند و قبول سمت نمودند.

 سارا قاسمی موسوی و آذردخت خاکپور به ترتیب به سمت خزانه دار و منشی هیات مدیره انتخاب و سمیه قربانی و فریبا حسنوند نیز به عنوان اعضای هیات مدیره علی البدل اول و دوم معرفی شدند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.