رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد استفاده انتخاباتی ازعزاداری ماه محرم راممنوع اعلام کردوگفت: استفاده تبلیغاتی به نفع شخص ویاگروهی در راستای اهداف سیاسی ازاین تریبون به صلاح جامعه نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج فتاح محمدی افزود: ستاد انتخابات نشست مشترکی با هیئت نظارت استان داشت و در آن تاکید شد که تذکرات لازم مبتنی بر قانون انتخابات به کاندیداهای احتمالی داده شود.

محمدی برگزاری انتخاباتی سالم و همراه با نظم و آرامش و مشارکت حداکثری را مهمترین هدف ستاد انتخابات دانست و اظهار داشت: استفاده از تریبونهای عمومی و رسمی برای مقاصد سیاسی ممنوع است.

وی تصریح کرد: در این ایام و همچنین ماههای مانده تا انتخابات، نظارتهای کافی و مستمر بر همه دستگاههای اجرایی و نهادها صورت می گیرد تا از امکانات آنها در راستای انتخابات استفاده نشود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار استان به گروههای سیاسی توصیه کرد: از طرح مباحث سیاسی و جناحی در این ایام خودداری کنند و به مشترکات، اصول و مبانی که منجر به وحدت اقشار مختلف جامعه می شود، بپردازند.

محمدی تصریح کرد:  امروز که دشمنان در بیرون از مرزها به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، بیش از پیش به وحدت و انسجام در داخل کشور نیازمند هستیم.

انتهای پیام /گ
برچسب ها: انتخابات ، سیاسی ، ماه ، محرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.