فرمانده انتظامی دزفول استان خوزستان از دستگيری 2 نفر از عاملان انتشار تصاوير غير اخلاقی در شبکه اجتماعی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ سرهنگ "علي الهامي" گفت: ماموران پليس فتا اين شهرستان در پي رصد شبکه هاي اجتماعي به صفحاتي با مشخصات معلوم در فضاي مجازي برخورد کردند، كه گردانندگان آنها از اين طريق اقدام به انتشار تصاوير غير اخلاقي در شبکه اجتماعی  می نمودند .

وي افزود: در اين راستا ماموران با انجام بررسي هاي فني و تخصصي موفق به شناسايي دو نفر فعال در اين رابطه شده که با هماهنگي مقام قضايي در دو عمليات جداگانه دستگير شدند. 

اين مقام انتظامي ادامه داد: متهمان که با مستندات و ادله پليس مواجهه شده بودند ضمن اعتراف به بزه انتسابي خود، بيان داشت: پس از عضويت و فعاليت در بيش از 70 گروه در شبکه اجتماعی با همکاري يکديگر اقدام به تشکيل گروهي  تحت عنوان  "ابليس خوب" نموده و از آن طريق پس از جمع آوري تصاوير غير اخلاقي از گروه هاي ديگر اقدام به انتشار اين تصاوير در گروه مي کرديم.

 الهامی در خاتمه ضمن اشاره به معرفي متهمان به مراجع قضايي علت وقوع چنين جرايمي را در اعتقادات هر فرد و معاشرت با دوستان ناباب دانست و به متخلفان فضاي سايبري هشدار داد : هر گونه ترويج مطالب غيراخلاقي در بستر اينترنت که موجب انحراف و گمراهي شهروندان شود از چشمان تيزبين پليس فتا پنهان نخواهد ماند و گردانندگان آنها در کمترين زمان ممکن شناسايي و تحويل مراجع قضایی می شوند.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.