سنندج؛

شناسایی 40 فرصت سرمایه گذاری در سنندج

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداری سنندج از شناسایی بالغ بر 40 فرصت سرمایه گذاری و تهیه و تدوین 20 بسته سرمایه گذاری به روشهای مشارکت مدنی در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج؛ آرش اسمعیل نسب عملکرد شش ماهه نخست سالجاری این معاونت را تشریح کردوگفت:عملکرد این معاونت بر اساس مدل 7،-4 طراحی شده که براساس آن چهار زیر ساخت (قانونی، ساختاری، فرهنگی و فرآیندی و هفت گام اجرایی (مطالعات و برنامه ریزی، تهیه بسته های مشارکتی، اخذ مجوزها، بازاریابی، برگزاری فراخوان، عقد قرارداد و نظارت) می باشد.

وی از شناسایی بالغ بر 40 فرصت سرمایه گذاری و تهیه و تدوین 20 بسته سرمایه گذاری به روشهای مشارکت مدنی و (B.O.T ساخت ، بهره برداری وانتقال ) در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد و افزود: تاکنون مرحله اول برگزاری فراخوان عمومی هفت پروژه منتشرشده است.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداری سنندج با اشاره به مشکلات اقتصادی شهرداری ها در طی دو سال اخیر و لزوم حرکت بسوی تأمین درآمدهای پایدار، اولویت نخست این معاونت را این مسئله دانست و ابراز امیدواری کرد با برنامه های پیش رو و برون رفت از رکود اقتصادی زمینه ساز جذب سرمایه های داخلی و خارجی و همچنین گام اساسی در راستای برنامه های اقتصاد مقاومتی برداریم.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.