یک هنرمند کاریکاتوریست جایزه مسابقه بین‌المللی کارتون زیتون قبرس برای سال 2015 را از دست نخست‌وزیر این کشور گرفت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ، شهرام رضایی - هنرمند کاریکاتوریست بین‌المللی - که بنا به دعوت مسؤولان کشور قبرس برای دریافت جایزه مسابقه بین‌المللی کارتون زیتون قبرس سال 2015 به این کشور سفر کرده بود، با دریافت جایزه‌ای جهانی و دیدار با هنرمندان کاریکاتوریست، به‌عنوان سفیر فرهنگ و هنر با کالینجوو - نخست‌وزیر کشور قبرس - دیدار کرد.

این هنرمند اردبیلی هدف از این دیدار را گفت‌وگو درباره مسائل فرهنگی و هنری و ترسیم دنیای بدون جنگ و خونریزی دانست و بیان کرد: کاریکاتور به‌عنوان هنری بی‌مرز و بین‌المللی، بهترین روش برای رساندن پیام صلح به جهان است.

رضایی از کاریکاتوریست‌ها به‌عنوان سفیران صلح در جهان نام برد و افزود: در این دیدار بر لزوم برقراری صلح و آرامش در جهان و رساندن این پیام به واسطه هنر تأکید شد.

این هنرمند بین‌المللی که دبیر فرهنگ و هنر آموزش و پرورش اردبیل نیز هست، با تقدیر از نخست‌وزیر قبرس به‌منظور حمایت‌های دولتی این کشور در برگزاری مداوم جشنواره‌ها و فستیوال‌های سالانه بین‌المللی کارتون و کاریکاتور، نشان ملی روز استان اردبیل منقش به نشان سلاطین صفوی همراه ورنی ابریشمی صنایع دستی این استان را به نمایندگی از مجید خدابخش - استاندار اردبیل - و کریم حاجی‌زاده - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این استان - به کالینجوو نخست‌وزیر کشور قبرس اهدا کرد.


منبع: ایسنا 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اینجا را کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار