مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه گفت: در شش ماهه نخست امسال نزدیک به سه میلیون و 900 هزار نفر ساعت آموزش مهارتی درمراکز دولتی و خصوصی فنی و حرفه‌ای استان ارائه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از کرمانشاه ؛ داوود ناصری‌امید گفت: در شش ماهه نخست امسال در مراکز دولتی نزدیک به 2.5 میلیون نفر ساعت و در مراکز خصوصی نیز حدود یک میلیون و 400 هزار نفر ساعت آموزشمهارتی ارائه شده است.

وی افزود: در تلاشیم با وجود محدودیت های اعتباری میزان آموزش های ارائه شده در استان تا پایان سال در بخش دولتی به پنج میلیون نفر ساعت و در بخش خصوصی به سه میلیون و 200 هزار نفر ساعت برسد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه آموزش های ارائه شده از سوی سازمان فنی و حرفه ای را در چهار خوشه صنعت، کشاورزی، خدمات و فرهنگ و هنر تقسیم بندی کرد و گفت: بیشترین استقبال در بخش خصوصی در حوزه خدمات و بیشترین استقبال در بخش دولتی مربوطبه بخش صنعت است.

ناصری‌امید در ادامه با بیان اینکه در نیمه نخست امسال نزدیک به 200 هزار نفر ساعت آموزش به زندانیان ارائه شده است، گفت: بیشتر این آموزش ها در حوزه های اتومکانیک، برق، ساختمان، تراشکاری، خیاطی، آشپزی و... بوده است.

وی گفت: در شش ماهه نخست امسال نزدیک به 20 هزار نفر برای دریافت گواهینامه مهارتی متقاضی شرکت در آزمون های اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه شده اند.

ناصری امید در پایان با بیان اینکه در حال حاضر 22 مرکز ثابت دولتی و 300 آموزشگاهبخش خصوصی در استان کرمانشاه فعال هستند، گفت: همچنین در جوار دانشگاه‌ها، پادگان‌ها، زندان‌ها و... مراکز سیار روستایی و شهری کار آموزش مهارتیبه متقاضیان را بر عهده دارند.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: کرمانشاه ، نفر ، نزدیک ، مهارتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.