ساری ؛

برگزاری سوگواره بصیرت عاشورایی در امامزادگان و بقاع متبرکه آمل

سوگواره بصیرت عاشورایی در امامزادگان و بقاع متبرکه آمل برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،رییس اداره اوقاف و امور خیریه آمل درجلسه ستاد گرامیداشت هفته احیای امر به معروف و نهی ازمنکر شهرستان آمل با بیان اینکه در ستاد احیای امر به معروف و نهی ازمنکر اصل بر برخورد نیست،گفت: بر اطلاع رسانی،توجیه و تذکر لسانی است و جایگاه ستاد احیاء بعنوان اتاق فکر و عملیات فرهنگی برای ترویج معروف ها و معالجه آسیب های اجتماعی جایگاه مهمی است.

حجت الاسلام علیخانی با اشاره به برگزاری سوگواره بصیرت عاشورایی در امامزادگان و بقاع متبرکه آمل افزود: برنامه های مذهبی و فرهنگی همزمان با ایام محرم در شهرستان آمل برگزار می شود.

وی به برپایی خیمه های معرفت با حضور مبلغان دینی در امامزادگان شاخص آمل اشاره و تصریح کرد:این خیمه ها شامل غرفه های متعددی است که در آن به سوالات دینی شهروندان و زائران پاسخ داده می باشد.

رییس اداره اوقاف وامور خیریه آمل گفت:سیاه پوشان امامزادگان و بقاع متبرکه،برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی،استقبال از دسته جات عزاداری ،برگزاری محفل شام غریبان حسینی،برگزاری نمازجماعت ظهر عاشورا و سلسله نشست های تبیین اهداف و قیام امام حسین(ع) از جمله برنامه هایی است که در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص شهرستان آمل اجرایی می شود.

علیخانی افزود: برنامه های ماه محرم باید به بهترین نحو ممکن و آن گونه که شایسته است برگزار شود تا امری ارزنده به منظور ارتقای معرفت دینی مردم باشد


انتهای پیام/گ.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.