رئیس ستاد اقامه نماز استان لرستان از اجرای طرح قیام با هدف ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز درروستای بدون روحانی استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام درویش پورگفت: در این طرح که با عنوان طرح قیام در روستاهای بدون روحانی لرستان صورت می گیرد، 50 مبلغ در روستاهای محروم لرستان حضور می یابند و آموزه های دین مبین اسلام و فرهنگ اهل بیت(ع) را در بین مردم تبلیغ و نهادینه می کنند.

وی افزود:حضور روحانیون را در مساجد روستاها و هیات زمینه ساز رونق فعالیت های دینی و مذهبی ضروری است حضور مبلغان و روحانیون به عنوان پیشتازان خط مقدم برنامه های فرهنگی نقشی مؤثر در خنثی کردن نقشه های فرهنگی دشمنان دارند. و خواستار فراهم کردن زیر ساخت های مورد نیاز برای استقرار روحانیون در مناطق روستایی و محروم استان لرستان شد.

حجت الاسلام درویش پور، با اشاره به اینکه روحانیون در دو ماه محرم و صفر علاوه بر اقامه نماز اول وقت در این روستاها به ایراد سخنرانی و بیان مسایل دینی و فرهنگی نیز می پردازند،گفت: مبلغان در روستاها باید علاوه بر توسعه و ترویج فرهنگ نورانی نماز تلاش کنند تا به سوالات و شبهات جوانان نیز پاسخگو باشند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: اجرا ، طرح ، قیام ، روحانی ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.