ارتش یمن تلفات سنگینی را به نظامیان سعودی وارد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العالم؛ نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن تلاش نظامیان سعودی را برای بازپس گرفتن روستاهای منطقه الخوبه در شهر جیزان این کشور ناکام گذاشتند. در این عملیات شماری از نظامیان سعودی کشته و زخمی شدند.  
 
نیروهای یمنی رژه نظامیان سعودی و مزدوران آنان را در پایگاه صحن الجن در استان مارب هدف قرار دادند که این عملیات ده ها کشته برجا گذاشت. در پی حملات جنگنده های سعودی به شهر تعز ده نفر از اعضای یک خانواده به شهادت رسیدند و ده ها غیرنظامی دیگر در صعده، لحج و الجوف زخمی شدند.
 
عربستان سعودی به سبب شکست سیاست های خود در یمن به انتقام گرفتن از مردم این کشور ادامه می دهد. همه شهروندان یمنی با حملات جنگنده های سعودی روبرو هستند. در استان صعده یمن در شمال این کشور شماری از زنان و کودکان یمنی به شهادت رسیدند و خانه ها و پل ها تخریب شد. این جنایات در استان تعز نیز ادامه دارد. جنگنده های سعودی در منطقه سرواح در استان مارب خانه های یمنی را ویران کردند. نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن تلفات سنگینی به نیروهای متجاوز و مزدوران سعودی وارد کردند. امارات عربی متحده نیز به کشته شدن یکی از نظامیان خود اعتراف کرد.
 
شهروند یمنی در این باره گفت: سعودی ها در این حملات زنان و کودکان را می کشند.
 
شهروند دیگری گفت: باید رژیم آل سعود بداند ما این رژیم را ریشه کن خواهیم کرد.
 
نیروهای ارتش و کمیته های مردمی در استان ذمار توانستند مزدوران وابسته به عربستان را در شهر العتمه بیرون برانند. تلفات سنگینی به این مزدوران در این شهر وارد شده است. نیروهای یمنی پایگاه الحض را در شهر الصوم در استان البیضا از مزدوران سعودی بازپس گرفتند و شماری از این مزدوران به همراه عناصر القاعده بازداشت شده اند و تجهیزات و خودروهای آنان منهدم شد. حملات ارتش یمن به مواضع سعودی در جیزان ادامه دارد. حمله نظامیان سعودی به روستاهای اطراف منطقه الخوبه برای بازپس گیری این روستاها از ارتش یمن با شکست روبرو شد و ده ها نظامی سعودی در این عملیات کشته و زخمی شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار