یک ابتکار در نذری دادن + فیلم

یخچال ویترینی در راستای پیشگیری از برخی مشکلات نیازمندان ایجاد شده است،بر همین اساس در ماه محرم افراد نذورات خود را در این یخچال گذاشته و نیازمندان می توانند غذا را از این یخچال بردارند.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، یخچال ویترینی در راستای پیشگیری از برخی مشکلات نیازمندان ایجاد شده است،بر همین اساس در ماه محرم افراد نذورات خود را در این یخچال گذاشته و نیازمندان می توانند غذا را از این یخچال بردارند.













انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۲۶ مهر ۱۳۹۴
درست یا غلط بودن نفس کار رو صحبتی نمیکنم
ولی با این جمله شما صد در صد مخالفم(( ....نیازمندان میتوانند غذا را از این یخچال بردارند))
چه کسی گفته نذری در این ایام مختص" نیازمندان" هستش؟؟؟
بیشتر دقت کنید لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۲۵ مهر ۱۳۹۴
بسم رب الشهدا والصدیقین ، امنیت و سلامت و بهداشت غذاها را چه کسی ضمانت میکند در این یخچالهای گوشه خیابان ! ؟ وزارت بهداشت صدرصد میبایست در این مقوله هر چه سریعتر مداخله کند چرا که با جان هزاران انسان کودکان و بزرگ سالان نمی توان این گونه ریسک کرد و این کار عدم انطباق دارد با استانداردهای موجود بهداشت و سلامت فردی و اجتماعی و با یک ازیابی ریسک دقیق می توان به خطرات آن پی برد . نذورات را میبایست در همان جا که پخته می شود پخش کرد مابین مردم و نیازمندان . این یخچالهای گوشه خیابان نیاز به یک اپراتور دارد و این اپراتور میبایستی از هرکس که غذاها را می آورد استعلام دقیق با مستندات بگیرد مانند تاریخ پخته شدن و تاریخ انقظا در کجاو توسط چه افرادی پخته شده همراه با آدرس دقیق و مشخصات افراد و تلفن ها و غیره ... واین فرد اپراتور میبایست زیر نظر اداره بهداشت و سلامت باشد در غیر این صورت ریسک و خطرات آن متوجه همگان است . اول بهداشت ، سلامتی و ایمنی بعد کار با حفظ محیط زیست . اللهم عجل لولیک الفرج . لبیک یا حسین ع صلوات .
آخرین اخبار