عضو کمیسیون عمران و حمل‌و‌نقل شورای شهر گفت:در حال حاضر 90درصد خدمات شهرک‌های اطراف از سوی تهران تامین می‌شود در حالی که تهران تحمل بارگذاری جدید ندارد .

اقبال شاکری عضوکمیسیون عمرانی وحمل‌ونقل شورای شهر در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به بارگذاری جدید شهر جدید درجنوب شرق استان تهران اظهار کرد: درحال حاضر سرریز شهرک‌های اطراف تهران بر روی توسعه تهران تاثیر دارد و احداث شهرک جدید موجب باگذاری برتهران می‌شود. 

وی افزود: 90درصد خدمات شهرک‌ها را تهران تامین می‌کند و برای اشتغال،‌ درمان به تهران سرازیر می‌شوند و بارگذاری جدید نفس تهران را می‌گیرد.

عضوپارلمان شهری ادامه داد: تهران باکمبود منابع آب به خصوص درجنوب شرق مواجه است ازاین رو از کمیسیون شهرسازی و معماری، معاونت شهرسازی تقاضا داریم تا به این موضوع رسیدگی کنند.

رئیس کمیته عمران شورای شهر بابیان اینکه این طرح در راستای مسکن اجتماعی درحال بارگذاری است ،تصریح کرد: معاونت راه‌ و شهرسازی که نظر موافقی با ادامه مسکن مهر ندارد در راستای بارگذاری مسکن اجتماعی اقدام به احداث شهرک دراطراف کرده است اما باید توجه داشت درحال حاضر شهرک‌ها موجب ورود 2 میلیون خودرو به تهران می‌شوند و حاشیه‌نشینی و شغل‌های کاذب از دیگر تبعات بارگذاری شهرک جدید در تهران است.

شاکری تاکید کرد: تهران تحمل بارگذاری جدید ندارد و باید با مطالعه این اقدام به انجام این مهم کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار