حاشیه نگاری باشگاه خبرنگاران جوان از یکصدو هشتادو ششمین جلسه علنی شورای شهر:

تالار ابریشم میزبان شورای شهر بود

یکصدوهشتادوششمین جلسه علنی شورای شهر به مناسبت افتتاح بخش شمالی خط 3 مترو در شهرک قائم برگزار شد.

تالار ابریشم میزبان شورای شهر بودبه گزارش خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اعضای شورای شهر که همیشه در خیابان بهشت برای بررسی طرح ها و لوایح گرد هم می آمدند  این بار و به مناسبت افتتاح بخش شمالی خط 3 مترو یکصدوهشتاد ششمین جلسه علنی شورای شهر را در تالار ابریشم  شهرک قائم و در فاصله اندک با افتتاح مترو تشکیل دادند.


حال و هوای جلسه امروز با حال و هوای رسمی صحن شورا کمی متفاوت بود و به جای آنکه از هر سو کاغذ وقلم و به رسم جلسات شورا ببینیم بیشتر شیرینی و چای به چشم می خورد و حال و هوای میهمانی را حس می کردیم .


اما این تغییر محسوس جلسه امروز نبود و بر خلاف صحن علنی که تمام  نگاه‌ها به سوی رئیس شورا بود رو در روی هم و در دور یک میز به بررسی موضوعات شهری پرداختند.


این تغییرات شامل حال تذکرها نیز شده بود و به جای 5 تذکر، شاهد 10 تذکر بودیم، دنیا مالی، مجتبی شاکری، حافظی، سرخو، آباد، دانشور، اقبال شاکری، پیرهادی، تقی پور، دوستی، شجاع پوریان به ادامه تذکر پرداختند و البته قبل از آن از ایثارگران و تمام کسانی که جان خود را در راه دفاع وطن گذاشته بودند تجلیل کردند.

بعداز اتمام تذکرات نیز محمد سالاری، رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی نیز گزارش بازدید از بوداپست پایتخت مجارستان را نیز در حضور اعضای شورای شهرقرائت کرد و استفاده از تجربیات  شهرها را در ارتقای خدمات رسانی مهم ارزیابی کرد.

نکته  قابل توجه امروز آغاز جلسه علنی رأس ساعت مقرر بود که همیشه تأخیر در آغاز جلسه مورد تذکر شیبانی قرار می گرفت و تا زمان شروع افتتاحیه حول و حوش ساعت 10:30دقیقه به بررسی دستور جلسه پرداختند.

این خط مترو 37 کیلومتر است و به گفته پیر هادی پروژه ای ملی محسوب می شود .

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار