در مراسم تودیع ومعارفه معاونت فرمانده نیروی انتظامی استان همدان حمید رضا سعید زاده به عنوان معاون اجتماعی نیروی انتظامی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از همدان؛ فرمانده نیروی انتظامی استان همدان در این مراسم با اشاره به اینکه نیروی انتظامی استان همدان دانش بنیادی و دانش پژوهش است گفت: مبنای کار در این معاونت بر اساس چشم انداز نظام و برنامه  ششم توسعه خواهد بود.

سردارمهدیان نسب افزود: برقرای ارتباط سازنده با استادان اهل قلم و نخبگان به منظور افزایش امنیت اجتماعی در جامعه از برنامه های در نظر گرفته شده در نیروی انتظامی است.

وی با اشاره به اینکه مشارکت مردم در امنیت استان همدان نقش بسزایی دارد ادامه داد: در هفته ناجا امسال مشارکت مردم با نیروی انتظامی در همایش پیاده روی نمایان بود.

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان اضافه کرد: رویکرد نیروی انتظامی در استان، جامعه محوری است و ایجاد امنیت مطلوب در همدان بدون مشارکت مردم امکان پذیر نخواهد بود.

وی با بیان اینکه قدردانی مردم از پلیس استان همدان نسبت به شش ماه سال گذشته ۲۸ درصد افزایش یافته است، تصریح کرد: مشارکت مردم همدان در سرنوشت امنیتی جامعه بالا بوده و هم اکنون  ۱۵۰۰ پلیس افتخاری در استان ساماندهی شده است.

مهدیان نسب ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون11هزارنفر در حوزه معاونت اجتماعی مشاوره رایگان شدند که بیشتر مشاوره ها در زمینه تکریم خانواده ها، مشاوره برای ازدواج و مشاوره های تحصیلی بوده است، همچنین 1800 شبگرد در استان همدان در ایجاد برقراری امنیت در همدان در حال فعالیت هستند.

کاهش 23 درصدی سرقت در استان همدان

 فرمانده نیروی انتظامی استان همدان در ادامه اظهار داشت: در راستای امنیت استان ومبارزه با سرقت طرح های متعددی در استان انجام گرفت که موجب شد در شش ماهه نخست امسال در زمینه سرقت نسبت به مشابه پارسال  23 درصد کاهش داشته باشیم.

سردار محمد مهدیان نسب با اشاره به حوزه جنگ نرم خاطرنشان کرد: در این باره نیز مشارکت مردم در سطح بالایی بوده است.

وی افزود:همچنین در این مجموعه 180 هزار نفراز آموزش های همگانی بهره مند شدند که باید گفت این آموزش ها با رویکرد آگاه سازی و نشست همدلی انجام شده است.

این مسئول به حوزه فوریت های پلیس اشاره کرد و ادامه داد: 48 درصد ار تماس های انجام شده در زمینه مشاوره بوده است.

سردار مهدیان نسب بابیان اینکه نیروی انتظامی استان همدان به شکل چند لایه در حوزه پیشگیری فعالیت دارد، گفت: نیروی انتظامی استان همدان برای ایجاد نظم و امنیت در استان ۱۸ اولویت تعیین کرده که ۱۱ اولویت در حوزه پیشگیری است.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات امنیتی انتظامی برای ماه محرم انجام شده و تمام مناطق استان ار جمله محله ها و منطقه های مسکونی زیرپوشش نظارت نیروی انتظامی قرار خواهد گرفت.

فرمانده انتظامی استان همدان از خدمات سرهنگ علیرضا خزایی که پنج سال در پست معاون اجتماعی بود، قدردانی کرد و در ادامه سرهنگ حمیدرضا سعید زاده را که پیش از این در دفتر تحقیقات نیروی انتظامی فعالیت داشته، به عنوان معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان معرفی کرد.

معاون سابق اجتماعی نیروی انتظامی استان همدان نیز در این مراسم با اشاره به اقدامات انجام شده در این معاونت ابراز داشت: امر پیشگیری اجتماعی با همراهی و همفکری مردم انجام شده و معاونت اجتماعی نیروی انتظامی پلی بین پلیس و رسانه ها است.

سرهنگ خزایی با اشاره به اینکه در حوزه معاونت اجتماعی استان همدان اقدامات خوبی انجام شده است، بیان داشت: ارتقا سطح کارنامه یگانی به رتبه های یک رقمی، جذب نیروهای متخصص، کسب رتبه برتر در هفته ناجا از جمله اقدامات انجام شده در حوزه معاونت اجتماعی است. 

وی افزود: میانگین امنیت در استان همدان بالا است و ۲۶۰ نفر مربی آموزش همگانی به شکل چهره به چهره  به مردم آموزش می دهند.

خزایی با اشاره به اینکه همدان جزء استان هایی بوده که استودیو پلیس را راه اندازی کرده است، خاطر نشان کرد: تولیدات آموزشی ونمایشگاهی در حوزه ابزار جنگ نرم و تولیدات جنگ نرم از دیگر اقدامات حوزه معاونت اجتماعی  در این مدت بوده است.

گفتنی است، در این مراسم سرهنگ علیرضا خزایی نیز به عنوان معاون وظیفه عمومی نیروی انتظامی استان همدان منصوب شد.

انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.