جلسه مجمع عمومی سالیانه کنفدراسیون جهانی ورزش کارگری، مسئله عضویت دائم ایران مطرح و با رای تمامی اعضا حاضر در مجمع، ایران به عضویت دائم و اصلی این کنفدراسیون درآمد.

به گزراش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،بامداد امروز در سی و هفتمین مجمع عمومی کنفدراسیون جهانی ورزش کارگری که با شرکت تمامی اعضا در شهر کانکون مکزیک برگزار گردید ایران با اکثریت آرا به عضویت دائم این کنفدراسیون درآمد.

در این جلسه پس از استماع گزارش نمایندگان اعزامی جمهوری اسلامی ایران (رئیس و نایب رئیس فدراسیون)، مسئله عضویت دائم ایران مطرح و با رای تمامی اعضا حاضر در مجمع و با گذشت تنها 17 ماه از دور جدید فعالیت این فدراسیون، ایران به عضویت دائم و اصیل این کنفدراسیون درآمد. بیش از این ایران عضویت موقت و آزمایشی این کنفدراسیون بود.

بنا به گفته نمایندگان اعزامی؛ هارود باور رئیس کنفدراسیون در گزارش خود فدراسیون ایران را با توجه به بررسی‌های به عمل آمده توسط هیات رئیسه و براساس مشاهدات و گزارشات مستند ارسالی آن فدراسیون بسیار فعال در حوزه‌های ورزش همگانی و قهرمانی در سطوح داخلی و بین‌المللی اعلام و تایید کرد فدراسیون ورزش کارگری ایران دارای نیروی انسانی، کادر مجرب و توانمند برای برگزاری مسابقات و جشنواره‌های بزرگ و زیباست و قابلیت ارتقا از سطح عضویت آزمایشی و موقت به دائمی و اصلی را دارا می‌باشد.

لازم به ذکر است که در سالن اجلاس ضمن گزارش و ارائه برنامه توسط نمایندگان ایران گوشه‌هایی از برگزاری اولین المپیاد ورزشی فرهنگی کارگران ایران که با حضور وزرای محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ورزش و جوانان برگزار گردید به همراه گوشه‌هایی از حضور متقدرانه ورزشکاران کارگر ایران در مسابقات جهانی ایتالیا پخش شد که حاضران به مدت زیاد و به صورت ایستاده به تشویق ایران پرداختند.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار