آغاز فعالیت به کار معلمان آزاد شده از فردا در مدارس قطعی است و از نظر روحی و جسمی در سلامت کامل به سر می‌برند.

از فردا معلمان به محل کار خود باز می‌گردندگودرزی سرپرست مدارس ایرانی در امارات که خود از معلمان بازداشت شده بوده است در خصوص وضعیتش به خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان  گفت: در حال حاضر که از زندان آزاد شده ام از وضعیت روحی و جسمی خوبی برخوردارم و مشکل خاصی ندارم و وضعیت سایر همکارانم هم به همین شکل است.

وی خاطر نشان کرد: برخی از همکاران 11 روز و وی نیز 4 روز در بازداشت به سر برده است اما در این مدت پیگیری های وزارت آموزش و پرورش ، وزارت امور خارجه، مرکز امور بین الملل و سفیر ایران در امارات موجب شده بدون هیچگونه مشکل خاصی این روند به زودی حل شود.

گودرزی با بیان اینکه در حال حاضر به قید ضمانت آزاد شده‌ام گفت: شب گذشته ساعت 1:40 دقیقه بامداد به وقت امارات فرآیند آزادی به طور کامل انجام شد و تمامی همکاران به آغوش خانواده بازگشتند. 

وی در خصوص وضعیت کاری معلمان نیز گفت: طبق روال عادی شروع کار برای تمامی همکاران از فردا آغاز خواهد شد و برای ادامه فعالیت نیز مجوز موقت صادر شده است. 

سرپرست مدارس ایرانی امارات تصریح کرد: تعداد معلمین بازداشت شده 9 نفر بوده که مجموعا به همراه سرپرست معلمان این تعداد به 10 نفر رسید و در حال حاضر هیچکدام از معلمان در بازداشت نیستند و مشکلی برای ادامه فعالیت آنها وجود ندارد. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار