سخنگوی آموزش و پرورش گفت: دانش آموزانی که موفق به دریافت کتاب نشده‌اند، می‌توانند مشخصات و کد ملی خود را برای ما پیامک کنند.

مسعود ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش تهران در گفتگو با خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان  اظهار داشت: گزارش‌هایی که به آموزش و پرورش رسیده است، حاکی از آن است که کتاب به دست همه‌ دانش‌آموزان رسیده است اما اگر هر دانش آموز دوره ابتدایی به دلیلی موفق به دریافت کتاب های درسی از طریق ثبت نام اینترنتی شده این احتمال وجود دارد که در کوتاه ترین مدت آموزش و پرورش این کتاب ها را دراختیار وی قرار دهد.

مسعود ثقفی ادامه داد: آن دسته از دانش آموزانی که موفق به دریافت کتاب نشده‌اند، می‌توانند مشخصات و کد ملی خود را به شماره 09123804414 پیامک کنند تا ظرف مدت 24 ساعت کتاب های خود را دریافت نمایند.

وی افزود: این کتب برای ارائه دانش آموزان در اختیار مدارسشان قرار می‌گیرد و دانش آموزان پس از 24ساعت می‌توانند کتاب های خود را از مدرسه دریافت کنند.

گفتنی است، بیش از 460هزار دانش آموز مقطع ابتدایی شهر تهران امسال برای اولین بار از طریق ثبت نام اینترنتی و پرداخت بها، کتاب های درسی خود را دریافت کرده‌اند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار