نمایش کاست محزون با موضوع ویرانی های جنگ، جایزه بخش های کارگردانی و بازیگری بیست و چهارمین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه را از آن خود کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ نمایش «کاست محزون» از تولیدات حوزه هنری استان چهارمحال و بختیاری به نویسندگی مسلم سلیمانیان و کارگردانی مشترک مسلم سلیمانیان و جلال نجفی، جایزه سوم کارگردانی بیست و چهارمین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه را از آن خود کرد.

همچنین گروه بازیگران این نمایش موفق به کسب لوح تقدیر و جایزه ویژه هیأت داوران جشنواره شد.

این اثر یکی از 8 نمایش معرفی شده از سوی هیأت داوران جشنواره برای اجرای عمومی در تهران و جشنواره های معتبر تئاتر کشور و از آثار انتخاب شده برای تهیه به صورت تله تئاتر و عرضه در شبکه ویدیویی نیز می باشد.

نمایش «کاست محزون» با موضوع ویرانی های جنگ، داستان آزاده ای را روایت می کند که پس از سال ها به خانه برگشته ولی کسی به استقبال او نمی آید و با ورود او به خانه پدری، قصه نمایش آغاز می شود.

حسین اصغریان، جلال نجفی، مهدی حسن زاده، محمد حیدری، آرزو عبدالهی، سارا دهقان، بهناز صانعی، عرفان اصغریان و مائده رفیعی بازیگران این نمایش هستند.

بیست و چهارمین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه با معرفی برگزیدگان، شامگاه روز جمعه 17 مهرماه جاری در تالار اندیشه حوزه هنری تهران به کار خود پایان داد.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.