2 زمین چمن مصنوعی فوتبال در گچساران به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی  در آیین بهره برداری از این طرح ها گفت: برای ایجاد ابن دو زمین چمن مصنوعی فوتبال در کوی پانصد دستگاه دوگنبدان و روستای امام زاده جعفر شش میلیارد ریال اعتبار از بودجه نفت هزینه شده است.

غلامرضا تاجگردون بیان کرد: مساحت هر کدام از این پروژه ها یک هزار و 58 متر مربع است.

وی ابراز کرد: این طرح ها با هدف تقویت زیرساخت های ورزشی مناطق محروم اجرا شده است.

تاجگردون با یادآوری وجود 16 هزار نفر ورزشکار سازمان یافته در شهرستان گچساران و حضور 18 تیم ورزشی این شهرستان در لیگ های مختلف کشوری تصریح کرد: استعدادهای ورزشکاران گچسارانی هم در بخش قهرمانی و هم از نقطه نظر ورزش همگانی نیازمند توجه بیشتری است.

وی بیان کرد: عملیات اجرایی 18 زمین چمن ورزشی از محل اعتبارات نفت از سال گذشته تاکنون در این شهرستان شروع شده که از این میزان 14 مورد با اعتباری بیش از 36 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: چهار پروژه زمین چمن مصنوعی فوتبال با اعتباری بیش از 16 میلیارد ریال و با پیشرفت فیزیکی 90 درصد به بالا در مناطق مختلف این شهرستان در دست اجرا است.

تاجگردون ابرازامیدواری کرد: با تکمیل این چهار طرح زمین چمن مصنوعی فوتبال در شهر دوگنبدان در مناطق روستایی و شهری گچساران سرانه فضاهای ورزشی این شهرستان در مناطق کمتر توسعه یافته این شهرستان نفتخیز به شاخص استاندارد نزدیک شود.

شهرستان گچساران 120هزار نفرجمعیت دارد.


انتهای پیام /ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.