سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مدعی شددرحال آماده سازی گزارشی درباره آزمایش موشکی اخیرایران به کمیته تحریم‌ها درشورای امنیت هستند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت وزارت خارجه آمریکا؛ "مارک تونر،" سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، درباره آزمایش موشکی ایران مدعی شد: گزارش آزمایش موشکی ایران به زودی آماده ارائه به کمیته تحریم‌ها در شورای امنیت می‍‌‌شود.  
 
وی در این باره گفت: همانطور که می‌دانید "باراک اوباما،" رئیس جمهور آمریکا، چند لحظه پیش در کنفرانس خبری خود درباره این موضوع صحبت کرد. سامانتا پاور هم در سخنانش به این موضوع اشاره داشت و بدیهی است که ما در حال آماده سازی یک گزارش برای ارائه به کمیته تحریم‌های ایران در شورای امنیت سازمان ملل هستیم. قصد داریم که در روزهای آتی این موضوع را به طور مستقیم به همکارانمان در شورای امنیت منتقل کنیم. ما قصد داریم با فشار بر شورای امنیت سبب پاسخ مناسب آن شویم.
 
وی افزود: همانطور که شما در سوالتان این موضوع را مطرح کردید ما از ساز و کار دو جانبه برای تحریم برخورداریم. من نمی‌توانم به فوریت اعلام کنم که ما قصد داریم چه کاری را انجام دهیم؛ اما مطمئنا این حق را برای خود محفوظ نگه می‌داریم. ما قصد داریم که این موضوع را در شورای امنیت بررسی کنیم؛ اما بدیهی است ما به طور دو جانبه کاری را که لازم باشد انجام دهیم بررسی خواهیم کرد.
 
"سامانتا پاور،" نماینده آمریکا در سازمان ملل، مدعی شد آزمایش موشکی اخیر ایران نقض قطعنامه سازمان ملل است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۲۵ مهر ۱۳۹۴
ولی فقیه زمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای :

«چه این متن تصویب بشود و چه نشود ، به حول و قوّه‌ی الهی ، اجازه‌ی هیچگونه سوء استفاده‌ای از آن داده نخواهد شد.»

مشاور عالی امام خامنه ای :
ببینید با صراحت عرض می‌کنم که جمهوری اسلامی ایران به هیچ ‌وجه در مواضع دفاعی خودش کوتاه نخواهد آمد و هر نوع موشکی که صلاح بداند ( غیر از موشک‌ هایی که کلاهک هسته‌ ای می‌تواند حمل بکند) چه با سوخت مایع و چه با سوخت جامد ؛ چه با برد کوتاه و چه با برد بلند می‌ سازد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۲۵ مهر ۱۳۹۴
بدانیم آمریکا بارفتارخودثابت میکندکه قابلیت اعتمادراندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۲۵ مهر ۱۳۹۴
توافق با دشمن یعنی تسلیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۸ ۲۵ مهر ۱۳۹۴
رهبرمعظم انقلاب بارها فرمودن به این گرگ نباید اعتماد کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۵ ۲۵ مهر ۱۳۹۴
بدانیم مدیریت برجام شروع شده ودنیامیدانددفاع درجمهوری اسلامی ایران اصل است
آخرین اخبار