مدیر عامل باشگاه استقلال گفت : تیم ما با پاس های اشتباه نتواست عملکرد خوبی به نمایش بگذارد و اصلا امروز ، روز خوب استقلال نبود.

بهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص بازی امروز در مقابل تیم پدیده اظهار داشت :هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و موقعیت های زیادی برای به ثمر رساندن گل داشتند که البته نتوانستند به نحو احسن از این موقعیت ها استفاده کنند .

وی ادامه داد : به طور کلی در لحظات ابتدای بازی گل غیر قابل باوری را دریافت کردیم که این مساله باعث شد به شدت اشتباهات بازیکنان افزوده شود و از همین رو بازیکنان به صورت ایده آل نتوانستند از تمام توانشان در این دیدار استفاده کنند.

افشارزاده با تاکید بر اینکه تیم پاس های اشتباه در این دیدار داشت گفت :بهتر است بگویم امروز ، روز خوبی برای استقلال نبود.

مدیر عامل باشگاه استقلال تصریح کرد : همچنین بازیکنان تیم ما با حضور در تیم ملی و تیم امید خسته به نظر می رسیدند و از همین رو نتوانستند آن طور که باید بازی خوبی را به اجرا بگذارند و بهتر بود در انجام پاس ها دقت بیشتری صورت می گرفت تا به برتری می رسیدیم .البته باید بگویم نگرفتن یک پنالتی برای تیم ما نیز باعث شد این دیدار به تساوی کشیده شود.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۲۴ مهر ۱۳۹۴
اقای افشارزاده عزیز واقعا خیلی سخته اداره کردن باشگاه وصمیمانه ازتان سپاسگذاریم ولی ترس مااینکه با این کادر فنی ره بجایی نبریم چون علیرغم احترام به پرویزخان ومنصور خان عمرشان برای مربیگری به سرامده