سرمربی تیم فوتبال پاس همدان پس از کسب نتایج ضعیف در لیگ یک از سمتش برکنار شد.

سرمربی پاس همدان برکنار شد
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ داوود مهابادی سرمربی تیم فوتبال پاس همدان با گذشت 10 هفته از لیگ یک و کسب نتایج ضعیف از تیم برکنار شد.

سرمربی تیم گیتی‌پسند طروسیان گفت: مسجد سلیمان تیم قوی است و در این دوره از مسابقات با آمادگی کامل در لیگ یک حاضر شده است وی افزود: همه تیم‌های لیگ یک با مشکل بی‌پولی رو به روشده‌اند و تیم گیتی‌پسند هم با مشکلات خاصی مواجه شده است.

** دو بازیکن تیم گیتی‌پسند ابولحسنی و امیری در حال حاضر با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کنند و احتمال دارد به بازی با نفت مسجد سلیمان نرسد و جزو غایبان باشد البته پزشکان در تلاش هستندتا این دو بازیکن را به هفته یازدهم لیگ یک برسانند.

** تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان به دلیل اوضاع نامساعد پولی از شرکت در لیگ یک انصراف داد البته انصراف هرمزگانی‌ها هنوز مورد قبول واقع نشده و در صورتی که این اتفاق رخ دهد در بازی‌های که این تیم پیروز میدان بوده امتیازش به حریفان اضافه خواهد شد.

** نتیجه بازی نفت مسجد سلیمان با اعتصابی‌ها اعلام شد
داماشی‌ها در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان اعتصاب کردند و با توجه به اینکه باشگاه هزینه‌ی سفر به مسجد سلیمان را هم پرداخت کرده بود بازیکنان حاضر به همراهی تیم نشدند و با توجه به قانون مسابقات نتیجه این بازی سه بر صفر به سود نفت اعلام شد.

 انتهای پیام/
برچسب ها: فوتبال ، جوان ، مهابادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار