زن جوان زمانیکه دید شوهرش به جای ماه عسل، به دیدار مادرش رفت، تصمیم به جدایی گرفت.

همسرم به جای ماه عسل به دیدن مادرش در شهرستان رفت
به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش زن جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی شوهرم به جای اینکه مرا به ماه عسل ببرد، به شهرستان پیش مادرش رفت و گفت که باید مدتی در آنجا بماند.

وی افزود:او درست یک ماه بعد از ازدواجمان درست زمانیکه قرار گذاشته بودیم با هم به ماه عسل برویم، به طور ناگهانی به من گفت که باید به دیدن مادرش در شهرستان برود و آنجا بماند. اصلا باور نمی کردم و تصور می کردم شوخی می کند. ولی واقعا رفت و مرا تنها گذاشت. از این رفتارش خیلی شوکه شدم و حتی با خودم گفتم شاید موضوع مهمی در خانه مادرش رخ داده باشد. ولی وقتی پیگیری کردم، متوجه شدم هیچ اتفاق خاصی هم نیفتاده است و شوهرم بی دلیل مرا تنها گذاشت.

زن جوان ادامه داد:او فقط می خواست که مرا به ماه عسل نبرد و با اینکارش مثلا با من لجبازی کرد. من هم هرچه فکر کردم دیدم که نمی توانم این کار او را تحمل کنم و با این مساله کنار بیایم برای همین درخواست طلاق و جدایی دارم.

بعد از صحبت های این زن شوهرش هم به دادگاه احضار شد تا قاضی صحبت های او را هم بشنود.

انتهای پیام/
برچسب ها: طلاق ، دادگاه ، خانواده ، قاضی ، زوج ، جدایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۲۴ مهر ۱۳۹۴
متاسفانه پایه های زنرگی اینقدر سست شده که هر عملی علتی میشود برای تقاظای طلاق ای کاش همه شان صادق بودند ومیگفتند دنبال ازادی با دریافت پول مهریه هستند. وای کاش هر چه زودتر قانونی به اجرا دراید که جلوی این سو استفاده ها گرفته شود یک هفته زندگی نکرده با بهانه هلی واحی تقاضای مهریه 500 سکه ای دارند ومی گویند حقمان است!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۲۴ مهر ۱۳۹۴
اگه در جلسه خاستگاری (البته اگه وجود داشته بوده باشد) این سوال را پسره از این خانم پرسیده بود که نظرش در مورد رفتن به ماه عسل چیه و از اون خواسته بود دقیقا توضیح بدد این اتفاق نمی افتاد!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۲۴ مهر ۱۳۹۴
خیلی به مادرش وابسته بوده
مطمئنم
آخرین اخبار