زن جوان وقتی دید كه شوهرش مرتب نگران هزینه آب و برق و گاز است، یك ماه بعد از ازدواجش، تصمیم گرفت به زندگی مشتركشان پایان دهد.

شوهرم مرتب نگران هزینه قبض هایمان است
به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش زن جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: تازه یك ماه است كه با شوهرم ازدواج كرده ام ولی در این مدت متوجه شدم كه شوهرم خیلی خسیس است. او مرتب نگران قبض آب و برق و گاز است و همیشه به من گوشزد می كند كه كمتر مصرف كنم تا هزینه این ها زیاد نشود.

وی افزود:شوهرم همیشه استرس دارد و از وقتی زندگی مشتركمان شروع شده، به این موضوعات اهمیت زیادی می دهد. كافی است ببیند شیر آب باز است و یا گاز مصرف می شود و یا با تلفن صحبت می كنم، آنوقت غر می زند و می گوید هزینه مان زیاد می شود.

زن جوان ادامه داد:این رفتارهایش باعث شد كه تعجب كنم و وقتی فكر كردم فهمیدم اگر در كنار این مرد زندگی كنم در آینده با مشكلات جدی تری مواجه خواهم شد. برای همین تصمیم به طلاق گرفتم.

بعد از صحبت های این زن قاضی همسرش را هم به دادگاه احضار كرد تا صحبت های او را هم بشنود.

انتهای پیام/
برچسب ها: دادگاه ، خانواده ، طلاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۱ ۲۲ مهر ۱۳۹۴
تهران ، خیابان ایتالیا ، 50 متر بعد از بیمارستان مصطفی خمینی ، کلینیک سلامت خانوادن ( ایمپوتنسی )
ملت ما به علت کم روی و خجالت کشیدن در مسائل جنسی یاد نگرفتن برای رفع مشکلات جنسیشان اقدام کنند و با بهانه های واهی مثل این خانوم اقدام به طلاق میکنن
سری به این ادرس بزنید این کلینک مخصوص این مشکلات است .
کسی سفره اش را در خیابان باز نمیکند که شما یک ماه فهمیدید شوهرتان خسیس است هر چند در یک ماه از رابطه زناشویی هم چیزی دستگیر کسی نمشه ، گیریم طلاق گرفتید مطمئن باشید مرده یک دختر دیگه ای را به همسری میگیره ولی شما باید منتظر یک مرد زن مرده ، یک مرد مطعلقه ، یا پیر پسری که از همجا مانده و دختر گیرش نیامده و لنگ کفشی در بیابان را .... باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۱ ۲۱ مهر ۱۳۹۴
باهاش همراه بشو
تو هم اگر یه کم حساسیت نشون بدی خودش بعد از یه مدت میفهمه که تو اسراف کار نیستی و درست میشه
یه کم گذشت یه کم صبر............
فکر کن این همه پدر و مادرت زحمت کشیدن چندین میلیون خرج جهیزیه و مراسم کردن چقدر خرج عروسی و کادو و دنگ وفنگ شده ، حالا بعد یه ماه میخوای پشت پا بزنی به این زندگی که با زحمت درست شده؟
باهاش صحبت کن ، از نگرانی هات بگو
باهاش لج نکن
اولین راه حل طلاق و دادگاه نیست
آخرین اخبار