مدیر عامل باشگاه استقلال گفت : باید بگویم که از تیم استقلال جدا نخواهم شد و تا زمانی که استقلال قهرمان شود در تیم ماندنی هستم.

بهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛   اظهار کرد:به طور کلی از ابتدا تمام سعی ام این بود که کارهای باشگاه را با تمام توانم انجام دهم و در حال حاضر نیز با تمام قدرت هر چه بیشتر کارها را پیش خواهم برد و باید بگویم از استقلال جدا نخواهم شد و تا زمانی که استقلال قهرمان شود در تیم ماندنی هستم .بازیکنان و کادر فنی نیز همانند گذشته با تمام قدرت کار خود را ادامه دهند و جا دارد از تمامی اعضای تیم تشکر کنم که همیشه به من لطف داشتند.
وی ادامه داد : امیدوارم تیم در بازی فردا مقابل پدیده بتواند گام محکمی بردارد و با پیروزی به تهران بازگردد.
افشارزاده در خصوص شهباززاده توضیح داد : باید بگویم هنوز هیچ پیشنهادی برای این بازیکن به دست ما نرسیده است و به محض اینکه چنین امری اتفاق بیفتد به طور حتم در ابتدا این مساله را با سرمربی تیم در میان خواهیم گذاشت .در هر صورت بازیکنان تیم آینده دار هستند و ما به هیچ عنوان قصد جلوگیری از پیشرفت آنها را نداریم .شهباززاده از بازیکنان با اخلاق تیم ما محسوب می شود.
وی درباره پیشنهاد به استقلال برای حضور در سوئد گفت :دعوت نامه به دست ما رسیده و در نظر داریم این موضوع را در جلسه هفته آینده هیات مدیره مطرح و مورد بررسی قرار دهیم و با توجه به نظر سرمربی تیم و شورای برون مرزی اگر شرایط مساعدی فراهم باشد به طور حتم به این کشور خواهیم رفت .باید بگویم زمان این سفر 4 تا 9 فروردین می باشد. 
مدیر عامل باشگاه استقلال در خصوص قهرمانی تیم امید و حضور روزبه چشمی در این تیم گفت : قهرمانی تیم امید را به ریاست فدراسیون فوتبال ، کاشانی ، خاکپور ، مایلی کهن ، کادر فنی و تک تک بازیکنان و جامعه ورزش تبریک می گویم و آرزوی موفقیت می کنم برای این تیم و امیدوارم تیم امید به مسابقات المپیک راه پیدا کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد : روزبه چشمی نیز که از بازیکنان تیم ما محسوب می شود توانست عملکرد قابل قبولی را در تیم امید از خود به نمایش بگذارد و این مساله باعث سربلندی تیم استقلال نیز می باشد و باید به وجود چنین بازیکنان جوانی در فوتبال کشورمان افتخار کرد که سرمایه های آینده ما هستند.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار