قائم مقام مستعفی استقلال اهواز اعلام کرد که به دلیل شرمندگی از بازیکنان استقلال اهواز استعفا داده است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ دیگر نمی توان کسی را پیدا کرد که فوتبال ایران را دنبال کند و از شرایط بد مالی تیم فوتبال استقلال اهواز خبر نداشته باشد از چک هایی که به بازیکنان داده می شد و بعد از چند روز برگشت می خورد.
در این میان، کارون یعقوبی واسطه ی بین باشگاه و بازیکنان بود.

هر آنچه که باشگاه وعده می داد را یعقوبی به عنوان قائم مقام استقلال اهواز به بازیکنان انتقال می داد.

وعده هایی که هیچگاه عملی نمی شد و به همین دلیل خیلی از استعفاها و قهرها را به همراه داشت.

محمد غلامی، سعید سالارزاده، سعید غزل، شاهین مجیدی و فرزاد آشوبی بازیکنانی بودند که به دلیل دریافت نکردن حقوقشان اردوی استقلال اهواز را ترک کردند.

خاچاطوریان از سمت مربیگری اش استعفاء داد و محمد ارشدی از سمت مدیرعاملی کناره گیری کرد.

محمد ملکی مالک استقلال اهواز هم در طول هفت هفته ی ابتدایی لیگ پانزدهم نتوانست اسپانسر مناسبی برای این باشگاه بزرگ و باسابقه پیدا کند.

پس از سپری شدن این اتفاقات کاسه ی صبر خود یعقوبی هم سرریز شد و از سمتش استعفاء داد، استعفایی که وعده ی وی بازیکنان بود.

یعقوبی به بازیکنان قول داده بود که در صورت پرداخت نشدن حقوقشان از سمتش استعفاء خواهد داد البته استعفایی که توسط ملکی رد شد.

یعقوبی: نمی توانستم به چشم بازیکنان نگاه کنم

کارون یعقوبی در گفتگو با خبرنگار ما در حالی که بعض کرده بود و نای صحبت کردن نداشت درباره علت استعفایش گفت: می خواهم از باشگاه بروم، خیلی دارد به بازیکنان فشار می آید و دیگر نمی توانم به چشمانشان نگاه کنم، آنها روی من حساب کرده بودند و قول داده بودم پول ها واریز می شود و اگر این اتفاق نیفتد از استقلال خواهم رفت، حالا فرصت رفتن من فرارسیده است.

از مصاحبه کردن بدم می آید

وی در ادامه افزود: مدام لیدرها و هواداران استقلال اهواز با من تماس می گیرند و جویای اوضاع تیمشان می شوند.

خبرنگارها هم مدام اتفاقات را پیگیری می کنند و خسته ام کرده اند به همین دلیل از مصاحبه کردن بدم می آید.

20 سال است که یا مدیرعامل استقلالم یا قائم مقام

یعقوبی از سابقه اش در باشگاه استقلال اهواز گفت و اظهار کرد: حدود 20 سال است که در باشگاه استقلال اهواز حضور دارم، در طول این مدت یا مدیرعامل بوده ام یا قائم مقام.
من با استقلال زندگی کردم و حالا هم که دارم از این باشگاه جدا می شوم خیلی ناراحتم فقط از بابت جداییم ناراحت نیستم و بابت مشکلات باشگاه و شرایط بد این تیم.

سازمان لیگ هم به ما توجه نمی کند

قائم مقام مستعفی استقلال اهواز درباره شرایط بد آبی ها ادامه داد: کار استقلال اهواز به جایی رسیده است که سازمان لیگ هم دیگر به ما توجه نمی کنند، مدام زمان و مکان بازی های ما تغییر می کند و برنامه هایمان به هم می ریزد.

با بختیاری زاده مشکلی ندارم

یعقوبی درباره شایعاتی مبنی بر اختلافاتش با بختیاری زاده سرمربی استقلال اهوازعنوان کرد: من با بختیاری زاده هیچ مشکلی ندارم فقط از وی خواستم که کادر فنی اش را تقویت کند، چون معتقد بودم با یک مربی نمی توان تیم را اداره کرد.

بابت نتیجه نگرفتن تیم هم باید بگویم که بختیاری زاده مقصر نبوده انصافا نه امکانات داشت نه موقعیت مناسب.

نمی توانم خودم را جای ملکی بگذارم

وی مقصر این مشکلات را ملکی ندانست و تصریح کرد: حتما محمد ملکی دلیل موجهی داشته که استقلال اهواز را خریده است، نمی توانم خودم را جای او بگذارم، ملکی خودش می داند و خدایش.

وی چندین بار تا مرز برطرف کردن مشکلات مالی پیش رفت اما با بدشانسی روبرو شد حتی داشتیم اسپانسر پیدا می کردیم که متأسفانه این اتفاق هم رخ نداد.

ملکی خیلی تلاش کرد اما به در بسته خورده اگر مشکلات حل شود برمی گردم.

وی در پایان اضافه کرد:‌ امیدوارم که مشکلات استقلال حل شود درسته که با رفتن من این اتفاق نمی افتد ولی حداقل دیگر مسئولیتی به گردنم نیست.

با این که ملکی استعفایم را رد کرده ولی تا زمانی که مشکلات حل نشود به تیم برنمی گردم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار