رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت هرگز از مبارزه سیاسی و قانونی خود در برابر رژیم صهیونیستی دست نخواهد کشید.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، در سخنرانی چهارشنبه شب خود تأکید کرد از مقاومت مردمی مسالمت آمیز فلسطینیان در برابر رژیم صهیونیستی حمایت می کند. این سخنرانی که به طور مستقیم از تلویزیون فلسطین پخش می‌شد، نخستین اظهارات محمود عباس خطاب به مردم فلسطین از زمان آغاز خوشونت‌های خونین در سرزمین‌های اشغالی بود.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با انتقاد شدید از  اقدامات رژیم صهیونیستی در هفته‌های اخیر تأکید کرد: ملت فلسطین به مبارزه برای استیفای حقوق خود ادامه خواهد داد. او درباره تحولات فلسطین اشغالی گفت: رژیم اشغالگر با رفتارهای نژادپرستانه و زشت خود اشغالگری را در اراضی فلسطینی تشدید می کند؛ به طوری که این وضع تهدیدی برای ثبات و امنیت است. این اقدامات هشداری درباره وقوع درگیری دینی در خاورمیانه است که امکان دارد  همه چیز را در این منطقه و شاید در جهان نابود کند.

عباس افزود: ما به روشنی اعلام می کنیم که تغییر وضع موجود در مسجدالاقصی را نمی پذیریم و اجازه نمی دهیم هیچ یک از طرح‌های رژیم اشغالگر به منظور هدف قرار دادن تقدس و پیشینه اسلامی این مسجد به نتیجه برسد؛ زیرا تقدس آن متعلق به مسلمانان است.

او در پایان گفت: از همه مردم فلسطین در هر نقطه ای که هستند می خواهم در برابر طرح های اشغالگران هوشیار و آگاه باشند. هدف آن‌ها از بین بردن طرح های ملی ماست و ما هرگز در دفاع از مردم فلسطین و حمایت از آنان کوتاهی نخواهیم کرد. این حق ماست و خود را به آن متعهد می دانیم. در پایان به شهدا، زخمی ها و اسرای ملت فلسطین درود می فرستم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار