هرچند نام فرهاد نفرزاده به عنوان سرمربی تيم واليبال سايپا مطرح شده بود اما در نهایت ناصر شنهازی سرمربی نارنجی‌پوشان در اين فصل ليگ برتر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،  ماه گذشته مسئولین باشگاه سايپا  عنوان كردند كه  فرهاد نفرزاده، سرمربی تیم جوانان ایران در فصل جاري ليگ برتر واليبال هدايت تيم سايپا را برعهده خواهد داشت. 

با اين حال در فاصله يك هفته مانده به آغاز مسابقات ليگ برتر خبر داده شد كه ناصر شهنازي هدايت اين تيم را در بيست و نهمين دوره ليگ برتر واليبال برعهده خواهد داشت.

نام شهنازی در حالي به جاي فرهاد نفرزاده عنوان شد كه اين دو مربی از سال‌ها قبل با هم روابط خوبي نداشتند و مشخص نيست با اين اوضاع دليل باشگاه سايپا براي اين تصميم چه بوده است.

اين در حالی است كه نفرات جذب شده توسط تيم سايپا با نظر فرهاد نفرزاده به اين تيم دعوت شدند و حالا با اين تغييرات در كادر فني بايد ديد چه سرنوشتی در انتظار تيم سايپا خواهد بود. 
 
لازم به ذكر است كه پيش از اين صحبت‌هايي مبني بر حضور جبار قوچان ن‍ژاد در تيم سايپا هم مطرح شده بود كه مدتي بعد فرهاد نفرزاده به سمت سرمربی گری سايپا انتخاب شد. انتخابی كه مدت كوتاهی دوام نياورد. 
 
حال بايد منتظر ماند و ديد در فاصله باقي مانده تا ارائه اسامی نهايی بازيكنان و مربيان تيم‌ها باز چه تغيير و تحولاتي در اين تيم حاصل خواهد شد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار