رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان زنجان به شهروندان هشدار داد: مراقب پيامك هاي کلاهبردار ي با ترفند برنده شدن وجه نقد و غیره باشيد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان زنجان با اشاره به سوء استفاده کلاهبرداران و افراد شياد از شهروندان گفت: افراد شياد و کلاهبرداران با سوء استفاده از حسن اعتماد مردم به بهانه برنده  شدن وجه نقد ، سفرهاي زيارتي و .. . اطلاعات حساب افراد را بدست آوره و با اين شيوه از آنان کلاهبرداري مي کنند.

وي افزود : بعضي از افراد به علت عدم آگاهي، اطلاعات خود را براي افراد شياد از طريق پيامك ارسال كرده و کلاهبرداران نيز از اين طريق، موجوي حساب هاي آنان را تخليه مي كنند.

شعبانپور تاكيد كرد : كلاهبرداران در مواقعي كه امكان واريز وجوه نقد مسير نباشد ، صاحبان حساب ها را به مقابل دستگاه هاي خود پرداز كشانده و ازآنان مي خواهند پس از وارد كردن كارت خود در عابر بانك، با انتخاب زبان فارسي و يا انگليسي كد هايي را در سيستم مربوطه وارد نمايد كه از اين طريق به مقاصد خود دست مي يابند .

اين مقام انتظامي ضمن هشدار به اين شيوه از كلاهبردار ها گفت : هميشه به ياد داشته باشيد هيچ بانك يا نهاد دولتي، اطلاعات محرمانه حساب شما را به صورت تلفني و يا با پيامك از شما درخواست نمي كند، در صورت برخورد با چنين مواردي از ارسال اطلاعات خودداري كنيد .

رئيس پليس فتا استان زنجان خاطر نشان كرد : در صورت روبرو شدن با موارد مشکوک مراتب را از طريق فوريت هاي پليس 110 اطلاع دهيد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.