مدیر کل کمیته امداد استان گفت: 196 واحد مسکونی مهر به خانواده های محروم وتحت حمایت این نهاد واگذار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، عباس اهرابی با اشاره به پروژه های در دست اقدام مسکن مهر ویژه مددجویان تحت حمایت خاطر نشان کرد:کمیته امداد در چند سال اخیر کار خرید و واگذاری 723 واحد مسکن مهر به خانواده های محروم تحت حمایت خود را در برنامه داشت که تا کنون 196 مورد از واحد های مذکور را واگذار کرده است.

وی درخصوص زمان واگذاری سایر واحد ها گفت: بخشی از این واحد ها تا انتهای سال به متقاضیان واگذار و باقیمانده نیز تا ابتدای سال 95 به بهره برداری کامل می رسد.

وی نرخ تمام شده برای هر واحد مسکن خریداری شده برای مددجویان را به طور میانگین 370 میلیون ریال اعلام کردو افزود: 70 میلیون ریال آن به صورت بلاعوض از سوی کمیته امداد پرداخت شده و50 میلیون ریال آورده مددجو و250 میلیون ریال نیز تسهیلات مسکن مهر است.

اهرابی با بیان اینکه دو هزار خانوار فاقد مسکن و بیش از 5 هزار خانوار دارای مسکن غیرمقاوم و فرسوده شناسایی شده اند، گفت: برهمین اساس برای رفع مشکل مسکن مددجویان امداد ، این نهاد نیاز به کمک خیرین دارد.

وی با تاکید براینکه مسکن نیازمندان تحت پوشش از منابع تسهیلاتی ارزان‌قیمت بانک‌ها، کمک‌های مردمی و خیرین و.. تامین می شود افزود: البته صدقات و منابع امداد نیز در این بخش به تامین مسکن روستایی و شهری کمک می کند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.