شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در جشنواره شهید رجایی بعنوان دستگاه برتر سال 93 معرفی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛در مراسم تقدیر از برگزیدگان دستگاههای برتر جشنواره شهید رجایی از تلاشگران عرصه خدمت به مردم استان و نهادینه کردن ارتقای بهبود عملکرد دستگاههای اجرایی و ترویج فرهنگ کار تیمی به جای کار فردی از شرکت گاز استان آذربایجان شرقی بعنوان دستگاه برگزیده معرفی و لوح تقدیر از سوی استاندار محترم به مدیر عامل شرکت گاز استان اهدا شد.

استاندار آذربایجان شرقی خطاب به مدیر عامل شرکت گاز استان با صدور پیامی  آورده است:یکی از مهم ترین ابراز های توسعه عملکرد سازمان ها، استقرار نظام مدیریت عملکرد است.

هرگونه تلاش برای بهبود مستمر سازمان ، موجب افزایش اعتماد و رضایت عمومی از کارکنان و مسئولین دستگاه های اجرایی عمومی و دولت خدمتگزار خواهد بود.

بر اساس بررسی و ارزیابی های به عمل آمده ، شرکت گاز استان در ارزیابی عملکرد سال 1393 در بعد شاخص های اختصاصی به عنوان " دستگاه برگزیده انتخاب شده است .

لازم می دانم از تلاش های ارزنده و اقدامات اثر بخش جناب عالی و مجموعه همکاران آن دستگاه اجرایی که بنا بر احساس مسئولیت و درک ارزشهای اسلامی و انسانی در ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم فهیم و شریف استان اهتمام ورزیده اند ، تقدیر و تشکر نمایم.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.