اداره کل هواشناسی هرمزگان در اطلاعیه شماره 31 خود نسبت به آبگرفتگی معابر استان و همچنین متلاطم شدن دریای عمان، خلیج فارس و تنگه هرمز هشدار داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، اداره کل هواشناسی هرمزگان در اطلاعیه شماره 31 خود نسبت به آبگرفتگی معابر استان و همچنین متلاطم شدن دریای عمان، خلیج فارس و تنگه هرمز هشدار داد.

در این اطلاعیه آمده است: بررسی مدل‌ها و نقشه‌های هواشناسی بیانگر فعالیت سامانه کم فشار بر روی هرمزگان از بعد از ظهر امروز سه شنبه 21 مهرماه تا اوایل هفته آینده است.

در ادامه این اطلاعیه بیان شده است: در این مدت آسمان هرمزگان ابری، رگبار باران و رعدوبرق، افزایش لحظه‌ای سرعت باد و گرد و غبار و کاهش نسبی دما پیش بینی می‌گردد.

براساس این اطلاعیه شدت ناپایداری‌ها و بارش‌ها در روزهای جمعه تا یکشنبه (24 تا 26 مهرماه) پیش بینی می‌شود که همراه با آب گرفتگی معابر عمومی خواهد بود.

در اطلاعیه اداره کل هواشناسی هرمزگان اعلام شده است: افزایش لحظه‌ای سرعت باد در این مدت سبب متلاطم شدن آب‌های دریای عمان، تنگه هرمز و خلیج فارس خواهد شد که توصیه می‌شود برنامه‌های لازم جهت تردد ایمن شناورها صورت پذیرد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.