امروز ایران عزیز به خوبی نشان داده که دین و سیاست چگونه میتواند نقش خوبی را ایفا کند و در مقابل دشمنان اسلام در دفاع از هویت و دین اسلام ، سیمای واقعی ان را بیان کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ نماینده رییس جمهوردرخانه ملت از شهرستان های بابلسر و فریدونکار دیدار کرد و در نشست شورای اداری از طرف دکتر روحانی سلام گرم و صمیمانه را ابلاغ کرد و از تاخیر یک روزه این سفر از مردم مازندران عذرخواهی کرد وگفت مورد برجام در مجلس به تصویب رسید و مردم کشور از این عمل خشنود کننده راضی و خوشحال هستند.

حجت الاسلام انصاری افزود : ایران اسلامی وارد فاز جدیدی در عرصه جهانی و منطقه شد و امروز ایران عزیز به خوبی نشان داده که دین و سیاست چگونه میتواند نقش خوبی را ایفا کند و در مقابل دشمنان اسلام در دفاع از هویت و دین اسلام ، سیمای واقعی ان را بیان کند.

وی گفت ایران یک کشور میانه رویی میباشد و جدای از گرایش شرق وغرب است و دشمنان ما میخواهند با نشان دادن خشونت از طریق دین اسلام در منطقه و تبلیغات ان توسط غرب را کاری زشت و ناپسند خواند و افزود ما در دفاع از چهره اسلام و خشونت طلبی مبارزه میکند و همواره نمیگذارد اسیبی به مرزهای کشور برسد و همانطور که میبینید به میدان امده و برای امنیت ایران اسلامی در کشور سوریه با گروهای تروریستی و داعش در حال جنگیدن است و امروز ما شهید دادیم.

معاون رییس جمهور در مجلس با اشاره به دولت تدبیر و امید که شعار خود را اعتدال قرار داد، گفت: تلاش دولت این است که تنش را چه در زمینه داخلی و خارجی از بین ببرد و تنش زدایی کند. انصاری با توجه به سیاست های دولت که در عرصه عمرانی و ملی را در دست دارد افزود: دولت با جدیت و عزم تمام در حال کار کردن است و مبارزه با فساد مالی، اقتصادی و اداری که علی رغم تمام مشکلات و تحریم هایی که هستیم همچنان در اواویت کاری قرار دارد.

حجت الاسلام انصاری افزود : تلاش در عرصه سلامت، توسعه راه، کشاورزی و تولید را از گامهای خوب و مثبت اعلام کرد و از مدیران ارجمند استان مازندران که سابقه طولانی دارند تشکر و قدردانی کرد و گفت پیشنهاد من این است که به عنوان میراث طبیعی ایران و تنها نوار سبزی که داریم شمال کشور است. لذا حفظ سرسبزی و محیط زیست نه تنها برای مردم استان، بلکه برای کل ایران یک اولویت و از اوجب واجبات است.

وی به نقل از روحانی گفت: باید در طرح توسعه پایدار قدم بیشتری برداریم و از مزیت های نسبی که این استان دارد و منحصر بفرد میباشد درست و بهینه بهره برداری کنیم.

وی گفت: طرح توسعه پایدار را باید تجربه کنیم و در حفظ هویت شهری و توسعه ان درست گام برداریم و شهرهای ساحلی باید به مساله توازن توسعه ، ساخت و سازهای ساختمان توجه بیشتر شود.

وی افزود: ما بایدازمناطق ازاد دیگر درس بگیریم و نگذاریم انبارهای ما پر شود از محصولات خارجی و جلوی ورود کالاهای دیگر کشور مسدود کنیم لذا ما با فراهم کردن شرایط درست دانش بنیان و تولید برندهای جهانی صادرات موفقی را میتوان ایجاد کرد

انتهای پیام /ی

برچسب ها: ایران ، اسلامی ، وارد ، فاز ، جدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.