مربی تیم کشتی فرنگی تیمه بیمه رازی گفت:با توجه به شرایط تیمی خوبی که داریم برای موفقیت و قهرمانی در رقابت های لیگ برتر از هر نظر آماده هستیم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،فرشاد علیزاده درباره شرایط تیم بیمه رازی برای حضور در مرحله دوم رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی گفت: خوشبختانه تیم شرایط خوبی دارد و ما هم در نظر داشتیم که اردوی جداگانه‌ای برای تیم در نظر بگیریم که با اردوی تیم ملی همزمان شد. به همین دلیل با هماهنگی محمد بنا قرار شد تا با توجه به حضور من و حضرتی‌پور در اردوی تیم ملی و تعدادی از کشتی‌گیران این تیم، ما هم در کنار سایر ملی‌پوشان تیم را آماده کنیم.

وی ادامه داد: بیشتر کشتی‌گیران ما در اردوی تیم ملی حضور داشتند و از سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تشکر می‌کنم که همکاری خوبی با ما داشت و اجازه داد که از ملی‌پوشان برای حضور در لیگ استفاده کنیم. خوشبختانه تمام بچه‌ها شرایط خوبی دارند و از انگیزه بالایی برای موفقیت در این رقابت‌ها برخوردارند و امیدوارم بتوانیم نتیجه مرحله اول را تکرار کنیم.
علیزاده در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسد با توجه به دیدی که مسئولان این تیم دارند از همین حالا تیم را برای قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان بسته‌اند، گفت: از مدیران بیمه‌ رازی تشکر می‌کنم که حمایت‌های خوبی داشتند و تمام خواسته‌های کادرفنی را فراهم کردند. با جذب بهترین‌های کشتی فرنگی ایران و همچنین یک فرنگی‌کار خوب خارجی که یکی از بهترین‌های جهان است، بدون شک هدف ما موفقیت در این مسابقات است.  
مربی تیم کشتی فرنگی بیمه رازی تصریح کرد: البته ابتدا باید در لیگ به موفقیت برسیم؛ سپس هم تمام تلاشمان این است که در حضور حریفان جهانی با قدرت ظاهر شویم و در آنجا هم عنوان قهرمانی را کسب کنیم.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار