فرنگی کار روس تیم بیمه رازی تهران گفت:با توجه به سطح بالای لیگ ایران و برای آمادگی هر چه بیشتر در این مسابقات به میدان خواهم رفت.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مینگیان سیمینوف دارنده مدال قهرمان نامدار روس ها در خصوص این که چرا لیگ ایران را به عنوان یک میدان تدارکاتی برای خود انتخاب کرده است گفت:به هر حال با  توجه به این که کشتی ایران در دنیا صاحب سبک است  و قهرمانان بسیاری در این کشور کشتی می گیرند برای آنکه در شرایط آمادگی مطلوب قرار بگیرم از پیشنهاد مسئولان تیم بیمه را زی استقبال کردم.
دارنده مدال برنز المپیک در پاسخ به این سوال که آیا فقط به دلیل مسائل فنی در لیگ ایران کشتی می گیرد گفت:به طور حتم یک سری عوامل در کنارهم باعث شد که من قبول کنم در لیگ ایران کشتی بگیرم شاید مهمترین آن بحث فنی باشد اما موضوع مسائل فنی نیز در این تصمیم تأثیر گذار بود.
فرنگی کار وزن 59 کیلو گرم روسیه درباره این که آیا در لیگ جهانی هم کشتی خواهد گرفت گفت:شک نداشته باشید که در رقابت های لیگ جهانی هم به میدان خواهم رفت اما این که در چه تیمی کشتی بیگرم هنوز مشخص نیست چرا که اگر تیمی از روسیه در این رقابت های حضور داشته باشد وظیفه دارم در کنار این تیم باشم در غیر این صورت حتماً دوبنده بیمه رازی را انتخاب خواهم کرد.
سیمینوف درپاسخ به این سوال که چه برنامه ای برای حضور موفق در المپیک برزیل خواهد داشت اظهار داشت: قبل از این که به فکر المپیک باشم باید تلاش کنم تا کادر فنی را برای پوشیدن دوبنده تیم ملی مجاب کنم مطمئن باشید اگر این مهم محقق شد نهایت توان خود را به کار می گیرم تا بهرین نتیجه را در برزیل به دست آورم.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار