تمرین امشب تیم فوتبال امید ساعت ۲۰ در مجموعه ورزشی اسپایر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان تمرین تیم فوتبال امید ساعت 20 امشب برگزار شد  
 
*بعد از صحبت های محمد خاکپور در ابتدای تمرین، بازیکنان زیر نظر کن استید به گرم کردن پرداختند. دروازه بان های تیم امید نیز بصورت جداگانه و زیر نظر سعید عزیزیان با حرکات با توپ بدن های خودشان را گرم کردند.
 
*در ابتدای تمرین بازیکنان در دو گروه به حرکت با توپ و ارسال پاس های کوتاه پرداختند و بعد از ان نوبت به انجام حرکات ترکیبی در محوطه مشخص شده رسید. این تمرین زیر نظر خاکپور و طباطبایی برگزار شد و بازیکنان با پاس های کوتاه و جا به جایی در زمین، به مرور برنامه طراحی شده از سوی کادر فنی پرداختند.
 
*در بخش اصلی تمرین امشب که با جدیت و انگیزه بالای بازیکنان برگزار شد، دو گروه بازیکنان در دو نیمه زمین به مرور تمرین طراحی شده پرداختند. حرکت از میانه میدان، انجام کارهای ترکیبی در پشت محوطه جریمه و ارسال از جناحین دستور کار بازیکنان بود که روی دو دروازه و زیر نظر کادر فنی برگزار شد. در این بخش تمرین خاکپور و طباطبایی مدام نکات فنی را به بازیکنان گوشزد می کردند و بر کیفیت پاس و ارسال ها و دقت در زدن ضربات اخر تاکید داشتند. در این تمرین، دروازه بان ها بصورت چرخشی درون دروازه ها قرار می گرفتند.
 
* در بخش پایانی نیز ملی پوشان به تمرین پنالتی پرداختند. محمد خاکپور تاکید داشت که بازیکنان با تمرکز و دقت کامل پنالتی بزنند.
 
* چند تن از ایرانیان مقیم دوحه در تمرین تیم امید حضور پیدا کردند و در پایان تمرین با بازیکنان و اعضای کادر فنی عکس یادگاری انداختند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار