شاگردان ویسی روز پنج‌شنبه به مصاف ملوان بندر انزلی می‌روند و در صدد آن هستند تا طلسم‌شان را مقابل این تیم قطع کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، 2 تیم استقلال خوزستان و ملوان بندرانزلی در چارچوب مسابقات لیگ پانزدهم روز پنج‌شنبه در ورزشگاه غدیراهواز به مصاف یکدیگر می‌روند و هر 2 تیم که شرایط خوبی را در جدول سپری می‌کنند، نمی‌خواهند بازنده از زمین مسابقه خارج شوند.

** استقلال خوزستان

این تیم با هدایت عبداله ویسی هم اکنون در رده سوم جدول قرار دارند و می‌تواند با پیروزی مقابل ملوان، به طورموقت صدرنشین لیگ پانزدهم شوند.

آبی‌های خوزستان همچنین با پیروزی در هفته هفتم مقابل سیاه‌جامگان و با کسب چهار پیروزی، 2 مساوی و یک شکست هم اکنون در رده سوم جدول حضور دارند.
همچنین استقلال خوزستان در این دیدار کاپیتان اول خود، عبدالهادی خنیفر را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

** ملوان بندرانزلی

شاگردان حمید استیلی هم اکنون در رده پنجم جدول قرار دارند و می‌توانند با شکست دادن استقلال خوزستان تا 3 پله بالاتر صعود کنند.

این تیم تا به اینجای فصل با کسب 2 پیروزی، 3 مساوی و 2 باخت و کسب 9 امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفته است.

** دیدارهای گذشته این دو تیم

در چهار دیدار گذشته این دو تیم، همیشه نتیجه به سود ملوان بوده است و با کسب 3 پیروزی و یک تساوی، هیچ زمان استقلال برنده، دیدار این دو تیم نبوده است.

در دور رفت لیگ سیزدهم که در ورزشگاه تختی برگزار شد ملوانان موفق شدند آبی‌های خوزستان را با نتیجه  2 بر یک شکست دهند و در دور برگشت نیز در ورزشگاه غدیر اهواز شاگردان ویسی 2 بر صفر از قوی‌های انزلی شکست خوردند تا 6 امتیاز را مقابل ملوانان از دست دهند.

در دور برگشت نیز که در ورزشگاه انزلی برگزار شد سرانجام استقلال توانست یک امتیاز از حریفش بگیرد و این بازی با حساب یک بر یک به اتمام رسید.

تک گل آبی‌ها را در آن دیدار روح‌اله سیف‌الهی به ثمر رساند. اما در دیدار برگشت ملوانان شکست بدی را برای استقلال رقم زدند و در ورزشگاه غدیر اهواز موفق به شکست دادن شاگردان ویسی شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار