سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مرگ هادی نوروزی آنقدر ناگوار است که صد سال دیگر هم با تأسف از این اتفاق تلخ یا می کنیم.

برانکو: صد سال دیگر هم از این اتفاق تلخ یاد می کنیم
برانکو ایوانکوویچ در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان افزود: پس از مرگ هادی نوروزی جو سنگینی بر تیم حاکم است با اینکه روزی چند ساعت با بازیکنان صحبت می کنم تا آنها را از لحاظ ذهنی به حالت اولیه بازگردانم اما آنها نمی توانند این اتفاق را بپذیرند.

برانکو در ادامه عنوان کرد: بازیکنان پرسپولیس دوست صمیمی خود را از دست دادند و این اتفاق از یادها پاک نمی شود، به هر حال آنها به خاطر آرامش خاطر هادی هم شده باید بیشتر تمرین کنند به طور حتم روح هادی هم با موفقیت های تیم شاد می شود.

وی تصریح کرد: بازیکنان برای رسیدن به موفقیت عزم خود را جزم کردند و دست به دست هم دادند تا با کسب موفقیت های زیاد آنها را تقدیم هادی کنند.

سرمربی پرسپولیس بیان کرد: بعد از آن اتفاق ناگوار تمرینات را با قدرت بیشتری ادامه دادیم و انگیزه رسیدن به پیروزی و تقدیم موفقیت ها به نوروزی قدرت بازیکنان را ده برابر کرده است.
من به داشتن این بازیکنان افتخار می کنم آنها برای مراسم هادی سنگ تمام گذاشتند.

وی بیان کرد: شاید باورتان نشود اما هر چه به زبان بیاورم باز هم حق مطلب را نمی توانم ادا کنم اما من که در تیم هستم به خوبی می بینم که بازیکنان به چه صورت تمرین می کنند، من منتظر چنین انگیزه ای بودم اما به قیمت از دست دادن یکی از محبوب ترین بازیکنان راضی نبودم.

برانکو عنوان کرد: به هر حال ضمن احترام به خانواده نوروزی و همدلی با آنها از بازیکنان می خواهم تمرکزشان به موفقیت های پیش رو باشد چرا که موفقیت پرسپولیس از همه چیز مهمتر است، به طور حتم روح هادی نوروزی و خانواده اش هم موفقیت پرسپولیس را می خواهند.

هادی برای ما عزیز بوده و هست و همگی هم قسم شدیم که در پایان فصل جام قهرمانی را به هانی و هانا فرزندان آن مرحوم تقدیم کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره جایگزین نوروزی گفت: جای خالی نوروزی هرگز پر نمی شود و وی همواره در قلب ما است اما در فوتبال حرفه ای این حرف ها جایی ندارد و ما باید بازیکنی را جایگزین نوروزی کنیم.

جنگی با دایی ندارم

برانکو در مورد ارزیابی اش از بازی تیمش مقابل صبا گفت: به تیم دایی احترام زیادی قائل هستم، علی دایی یکی از بهترین بازیکنان فوتبال آسیا بوده است. خوشحالم علی دایی بعد از پایان دوران فوتبالی اش رو به مربیگری آورده و داشته های خود را خرج فوتبال می کند.

وی در ادامه عنوان کرد: دایی شاگرد خوب من بوده است و من با او جنگی ندارم، من در تقابل با دایی به دنبال یک بازی زیبا و تماشاگرپسند هستم.
تیم ما شرایط خوبی در جدول ندارد براین اساس ما به سه امتیاز این بازی نیاز داریم تا به اوضاع خود سروسامان بدهیم.

من به مسئله برکناری ام عادت کردم

وی در رابطه با اولتیماتوم مدیران به وی گفت: من به این مسائل عادت کردم، ساک یک مربی پشت در اتاقش است و اگر یک مربی بخواهد به این مسائل فکر کند هرگز یک مربی نیست، من برای موفقیت پرسپولیس آمدم و هر چه در توان دارم به بازیکنانم انتقال می دهم.
در حال حاضر پرداختن به این مسائل درست نیست و ما فقط باید دست به دست هم بدهیم تا پرسپولیس را موفق کنیم.

تیم ملی نسبت به مسائل دیگر ارجح تر است

سرمربی سابق تیم ملی درباره فشار این روزها بر کارلوس کی روش گفت: من ترجیح می دهم در مورد این مسائل صحبت نکنم چرا که از مسائل شخصی کی روش بی خبر هستم، بهتر است خود کی روش در مورد اتفاقات صحبت کند.

برانکو در ادامه عنوان کرد: به هر حال وی مربی حرفه ای است و به طور حتم حرف هایی برای گفتن دارد، تیم ملی نسبت به دیگر مسائل فوتبال ارجح تر است و همه امکانات باید در اختیار کی روش باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از هواداران می خواهم برای دیدار با صبا به ورزشگاه بیایند و ضمن پاسداشت یاد هادی برای کسب پیروزی کمک حال تیم باشند.

انتهای پیام/

برچسب ها: برانکو ، مرگ ، هادی ، نوروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار