کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با جهاد دانشگاهی هنر،قرار داد تفاهم نامه همکاری در زمینه های مختلف آموزشی مرتبط با مد و لباس را امضاء کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور؛ این تفاهم نامه که مدت اجرای آن دوسال تعیین شده شامل همکاری در زمینه‌های مختلف آموزشی، نشست‌های تخصصی، برگزاری جشنواره‌های موضوعی مرتبط با مد و لباس است.

هدف از انعقاد این این تفاهم‌نامه، توجه به ابعاد فرهنگی و اصیل اسلامی ایرانی و رواج ایده‌های خلاق و نو در پوشش جامعه، برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی در حوزه مد و لباس، مشارکت در برگزاری جشنواره‌ها و مراسم‌های مرتبط و همچنین کمک به اشتغال و کارآفرینی در بین دانشجویان و هنرجویان رشته‌های مرتبط با مد و لباس با استفاده طرفین از ظرفیت‌های یکدیگر در راستای اهداف کارگروه ساماندهی مد و لباس است.

همچنین دوطرف تعهداتی را در ذیل این تفاهم‌نامه نسبت به یکدیگر پیرامون ارائه طرح‌های کاربردی، پژوهشی و فرهنگی و اجرای دوره‌های آموزشی، جذب دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاهی در طرح‌ها و برنامه‌های مصوب و ارائه تسهیلات و تأمین هزینه‌ها و حمایت‌های مالی از طرح‌ها و برنامه‌ها را نسبت به یکدیگر متعهد شدند.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.